728 x 90

کرونا در جهان - واکسیناسیون در آلبانی با اولویت پزشکان و کادر درمانی صورت می‌گیرد

واکسیناسیون در آلبانی
واکسیناسیون در آلبانی

سازمان بهداشت جهانی ضمن ابراز خرسندی از تولید واکسنهای مختلف با درجات ایمنی متفاوت، اعلام کرد که با اینهمه نسبت به‌دستیابی به‌موقعیت ایمنی جمعی تا پایان سال ۲۰۲۱ خوش‌بین نیست. سخنگوی بهداشت جهانی خاطرنشان کرد تولید و توزیع میلیاردها دوز واکسن کرونا یک پروسة زمان‌بر خواهد بود.

پنجاه کشور پروازها به‌انگلستان و از انگلستان به‌کشور خود را ممنوع کرده‌اند.دولت روسیه دو روز پس از اطلاع از اینکه نمونه ویروس جهش یافته انگلیسی که اخیر در این کشور مشاهده شده، مربوط به‌ مسافری است که از انگلستان بازگشته، تصمیم به‌تمدید لغو پروازهای انگلستان را اعلام کرد.

 

چین که پس از ماه‌ها، بار دیگر با موارد جدید ابتلا به کرونا در مناطق مجاور پکن، رو به رو شده است، محدودیت‌ها را اعمال میکند. در سه کلان‌شهر هم‌مرز با پایتخت، خروج شهروندان از خانه را برای یک هفته ممنوع اعلام کردند.

به‌گزارش خبرگزاری آلمان با بروز موارد جدید ابتلا به بیماری کووید۱۹ و به‌دنبال قرنطینه شدن ۱۸ میلیون نفر ساکنان دو کلانشهر شیجیاژوانگ (Shi jia zhuang) و شنگتای (Sheng tai)، پنج میلیون ساکنان شهر لانگ‌فانگ (langfang) در جنوب پکن نیز از روز دوشنبه به مدت یک هفته نباید از خانه خارج شوند.

 

وزارت بهداشت آلبانی اعلام کرد طی ۲۴ساعت از ۳۷۲۷ تست کرونا حدود ۵۶۵ نفر، مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند. در همین روز طبق آمار رسمی ۵ نفر به جانباختگان کرونا افزوده شدند.

واکسیناسیون در آلبانی با اولویت پزشکان و کادر درمانی صورت می‌گیرد. اپیدمولوژیستها (متخصصان بیماریهای واگیردار) در الویت قرار گرفتند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a618b813-9706-417e-b8e8-8df5bc1b9409"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات