728 x 90

انتخابات,

افشای تقلبات در آستانه دور دوم نمایش انتخابات مجلس ارتجاع

-

جنگ و جدال باندی در آستانه دور دوم نمایش انتخابات مجلس ارتجاع
جنگ و جدال باندی در آستانه دور دوم نمایش انتخابات مجلس ارتجاع
در آستانه دور دوم نمایش انتخابات مجلس ارتجاع، عوامل شکست خورده باند خامنه‌ای، حملات خود را علیه باند رفسنجانی – روحانی از سر گرفتند و به گوشه‌یی از تقلبات در این نمایش اعتراف کردند.

حداد عادل عضو حذف شده باند خامنه‌ای در مرحله اول نمایش انتخابات مجلس ارتجاع، از تقلب باند رفسنجانی ـ روحانی خبر داد و گفت: مستندات دخالت دولت در نتایج انتخابات را منتشر می‌کنیم. بخشی از مستندات به دولت ارائه شده است.
وی روز چهارشنبه 8اردیبهشت به خبرگزاری حکومتی ایلنا گفت: ”در دور اول انتخابات "نمونه‌های پنهان و آشکار از دخالت‌های مقامهای دولتی" وجود داشته، اما "دخالت‌ها" در دور دوم "صریح‌تر" شده است“.

از سوی دیگر حمیدرضا ترقی عضو باند فاشیستی مؤتلفه با اشاره به اظهارات حداد عادل درباره دخالت دولت آخوند روحانی در دور اول نمایش انتخابات مجلس ارتجاع گفت: ”متأسفانه در بعضی از حوزه‌ها، فرمانداری کاملاً دخالت داشت و عناصر دولت طی این مدت مشخص بوده و اسناد و مدارکی هم بعضی از نامزدها تهیه کردند. اسناد نشان‌دهنده این موضوع است که خودشان یا معاونینشان در روند انتخابات تاثیرگذار بودند و حتی هدایایی هم دریافت می‌کردند. همچنین بعضی ستادها را پشتیبانی می‌کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c9b1bf2-59f7-43e7-b9de-650c08f8b23e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات