728 x 90

-

در جام ملتهای اروپا، یونان در برابر لهستان متوقف شد و روسیه جمهوری چک را درهم کوبید

-

آب سرد یونان بر پیکر داغ لهستان در جام ملت‌های اروپا
آب سرد یونان بر پیکر داغ لهستان در جام ملت‌های اروپا
چهاردهمین دوره رقابتهای جام ملتهای اروپا با تساوی یک بر یک لهستان میزبان مقابل یونان افتتاح شد. لواندووسکی در دقیقه 17 اولین گل رقابتها را برای لهستان به‌ثمر رساند و سالپینگیدیس هم در دقیقه 51 بازی را مساوی کرد. در این دیدار هر تیم یک کارت قرمز دریافت کرد و یونان در در نیمه دوم یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در دیدار دوم روسیه 4 بر یک جمهوری چک را در هم کوبید. زاگوئف دو بار و شیروکوف و پاولیوچنکو هر کدام یک بار برای روسها گل‌زنی کردند. پیلار نیز تنها گل چک را به‌ثمر رساند.

در دومین روز رقابتهای جام ملتهای اروپا در اولین دیدار گروه B، هلند و دانمارک دو قهرمان پیشین به مصاف هم می‌روند. فان مارویک سرمربی هلند گفت که دو تیم شیوه بازی مشابهی دارند؛ بازیکنان دانمارکی بسیاری هستند که در هلند بازی کرده یا می‌کنند. آنها همچنین در لیگ‌های انگلستان، ایتالیا یا آلمان بازی کرده‌اند. لذا هرگز نباید آنها را دست‌کم گرفت.

از سوی دیگر مورتن اولسن سرمربی دانمارک روی بازیکنانی هم‌چون مهاجمش نیکلاس بندنتر حساب می‌کند که در 8 بازی اخیر خود 6 گل به‌ثمر رسانده است.

اما بزرگ‌ترین رویارویی شروع رقابتها دیدار دوم گروه B میان آلمان و پرتغال است.
پائولو بنتو سرمربی پرتغال گفت، احتمالاً فوتبال یکی از معدود فعالیتهایی است که پرتغال می‌تواند در آن با آلمان به‌صورت برابر رقابت کند و ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد. این مسائل اقتصادی کشور ما را حل و فصل نخواهد کرد، اما می‌تواند باعث شود که کم اهمیت‌تر جلوه کنند.
بنتو همچنین خبر داد که ممکن است نانی ستاره خط حمله پرتغال دیدار امروز را به‌دلیل عدم بهبودی مصدومیت پای راستش از دست بدهد.
آلمان نایب‌قهرمان اروپا از یک خط میانی غنی سود می‌برد، اما در دفاع گزینه‌های کم‌تری دارد. قرار است فیلیپ لام کاپیتان این تیم از دفاع راست به چپ برود و بوآتنگ دفاع راست باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/023a266c-dda6-430e-a203-4ea3db60a671"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات