728 x 90

۳۰۷تن از نمایندگان ایتالیا از خواست مردم ایران برای پایان دادن به دیکتاتوری و ایجاد یک جمهوری دموکراتیک حمایت کردند

پارلمان ایتالیا
پارلمان ایتالیا

بیش از سیصد نماینده ایتالیایی با امضای بیانیه‌یی از جامعه جهانی خواسته‌اند «از مردم ایران در تلاش‌هایشان برای تغییر وضعیت وخیم در ایران حمایت کنند و گام‌های قاطعی علیه رژیم کنونی بردارند».

سایت دی کد ۳۹ جمعه ۲۶خرداد ضمن انعکاس بیانیه حمایت اکثریت پارلمان ایتالیا از قیام مردم ایران و برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران و مواخذهٔ سردمداران رژیم به‌خاطر جنایت علیه بشریت نوشت:
بیش از سیصد نماینده ایتالیایی خواستار شناسایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک سازمان تروریستی هستند.

۳۰۷نماینده پارلمان ایتالیا از احزاب مختلف سیاسی با امضای بیانیه‌یی از جامعه جهانی خواسته‌اند «از مردم ایران در تلاش‌هایشان برای تغییر وضعیت وخیم در ایران حمایت کنند و گام‌های قاطعی علیه رژیم کنونی بردارند». از جمله این اقدامات، آنها خواستار قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی و بستن سفارت‌خانه‌های ایران در حمایت از فعالیت‌های تروریستی هستند.
در ایتالیا، در مجموع ۶۰۰ نماینده منتخب بین اتاق نمایندگان و مجلس سنای جمهوری وجود دارد.

این فراخوان بخشی از ابتکارات نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) در ایتالیا با توجه به کنگره سالانه مقاومت ایران در اول ژوئیه است که در آن ایرانیان از سراسر اروپا در تظاهراتی در پاریس شرکت خواهند کرد. حمایت از خواست مردم ایران برای پایان دادن به دیکتاتوری تئوکراتیک و ایجاد یک جمهوری دموکراتیک.

اعلامیه حمایت خود را از برنامه ده ماده‌ای مریم رجوی، رئیس شورای ملی مقاومت برای آینده ایران، «انتخابات آزاد، آزادی اندیشه، بیان و اجتماعات، لغو مجازات اعدام، برابری جنسیتی، جدایی دین از جمهوری اسلامی ایران، ابراز می‌دارد. دولت، خودمختاری ملیتهای مختلف موجود در کشور و کنار گذاشتن سلاحهای هسته ای. این همان ارزش‌هایی است که ما در کشورهای دموکراتیک از آن دفاع می‌کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6fcf3ce-5c5b-43c5-ad30-0e60414ee396"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات