728 x 90

گلریزان همیاری، جبهه متحد ایرانیان از سراسر جهان علیه تمامیت رژیم

حماسه همیاری
حماسه همیاری

برنامه گلریزان همیاری پاسخی است کوبنده به شیطان‌سازی‌های وزارت اطلاعات رژیم آخوندی، مبنی بر ادعاهای بی‌هزینه و کذب از قبیل این‌که مقاومت ایران از عربستان سعودی یا از آمریکا و یا... تأمین مالی می‌شود. این ادعاها تشبثات آخوندی برای نجات رژیم سراسر بحران از سرنگونی است. رژیمی که در بحرانهای عمیق اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی غرق شده و شتابان به‌سوی سرنگونی پیش می‌رود.

بیش از نیمی از مردم ایران زیر خط فقر به‌سر می‌برند و شعار گرسنه‌ایم گرسنه آنها خیابانهای شهرها را به‌لرزه درآورده است و در هیبت ارتش گرسنگان هر روز در شهرهای مختلف ایران فریاد سرنگونی این رژیم را سرمی‌دهند.

دست و پا زدن در این بحرانها چاره‌ای جز اتهام‌زدن به دشمن اصلی برای رژیم باقی نمی‌گذارد تا بتواند چند صباحی به عمر ننگین خود ادامه بدهد.

به بیان یکی از تماس‌گیرندگان، که گلریزان را به‌عنوان نقطه وصل ایرانیان در سراسر اروپا و آمریکا شمرد، علاوه بر آن گلریزان ظرفی است برای بیان عواطف ملی و میهنی نسبت به مقاومتی که از قضا همین گلریزان آیینه تمام‌نما و برگ زرینی است از اثبات استقلال مالی آن. علاوه بر آن رهبر این مقاومت بارها اعلام کرده‌اند که ما حاضریم حساب سانت‌به‌سانت کمکها و هزینه‌های این مقاومت را در خزانه و یاخچی‌آباد در معرض قضاوت همگان قرار داده و حساب پس بدهیم. این موتور محرک و مکانیزم خیل حمایت‌کنندگانی است که ساعتها پشت خط می‌مانند تا مبلغ خود را اعلام کنند.

بهتر از هر کس خود همیاران این مقاومت خوب می‌دانند که این کمکها از عشق به آزادی و از روی نیاز خودشان است،‌ هم‌چنان‌که هر یک اشارتی به آن دارند، نیازشان به آزادی میهن در زنجیر، نیاز به همدردی با کارگران و کولبران و نیاز به همدردی و پایان دادن به رنجهای زلزله‌زدگان و همه به فغان آمدگان.

ارقامی که با عمیق‌ترین عواطف انسانی و با لطیف‌ترین بیان انقلابی بدرقه می‌شود و آنچه که از دل برخاسته در دل هر ایرانی نور امید و تغییر محتوم را نوید می‌دهد.

به زبانی شرکت در این همیاری شرکت در جبهه جنگ سراسری و متحد ایرانیان از سراسر جهان علیه تمامیت رژیم است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a174cf5-9874-4b45-aaa5-69092c51a603"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات