728 x 90

ششمین روز اعتصاب و اعتراض کارگران نیشکر هفت‌تپه

   ششمین روز اعتصاب و اعتراض کارگران نیشکر هفت تپه  
   ششمین روز اعتصاب و اعتراض کارگران نیشکر هفت تپه  

 

صبح امروز دوشنبه ۱۶بهمن ۹۶ کارگران بخش کشاورزی شرکت نیشکر هفتتپه  وارد محوطه شرکت شده و به پرداخت نشدن حقوقشان اعتراض کردند. بخشهای دیگری از شرکت نیشکر هفتتپه به کارگران بخش کشاورزی پیوستند و در مقابل دفتر مدیریت تجمع کردند. در اعتصاب امروز  دوشنبه  کارگران بازنشسته که بیش از یک سال است بازنشسته شده‌اند و سنوات خود را دریافت نکرده‌‌اند در کنار کارگران شاغل برای رسیدن به خواست‌های خود به جمع کارگران اعتصابی پیوستند.

زنان حق‌خواه و زنان آگاه سرزمین شکر طی پیامی از خواست کارگران حمایت کردند.

در این پیام آمده است:‌ سلام و درود بر کارگران زحمت‌کش، شجاع، غیور و آزاده سرزمین شکر

در پی یورش وحشیانه گارد سرکوبگر و به قول خودشان گارد ویژه به کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، و در بند کردن تعدادی از این عزیزان کارگر و حق‌‌طلب، زنان همیشه سربلند و پیشگام مبارزات حق‌‌طلبانه و حق‌خواه این سرزمین اعلام می‌دارند که این حرکت گستاخانه را به‌‌شدت محکوم کرده و تا به‌دست آوردن تمام مطالبات همسرانمان دست از آگاهی رساندن به دیگران و مبارزه بر نخواهیم داشت.

در اینجا اعلام می‌داریم که هر نوع حرکت سرکوبگری را که به ضرر و زیان قشر ستمدیده کارگر باشد خنثی خواهیم کرد.

در اینجا پیامی برای شخص مدیر عامل اسد بیگی: زنان سرزمین شکر همان زنانی بودند که توانستند پا به پای مردانشان در میدان مبارزه علیه استبداد سرمایه‌‌داری بایستند و مهره‌های دست‌‌نشانده تو را از پای درآورند. آن روز دور از انتظار نیست که در میان آوارهای خشم این کارگران و خانواده‌هایشان برای همیشه مدفون شوی.

«از طرف زنان حق‌خواه و زنان آگاه سرزمین شکر»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f46847a-91ae-4aff-b1bf-d872326aa59d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات