728 x 90

گسیل مأموران ضدشورش برای دستگیریهای گسترده در بانه وقطع اینترنت در این شهر

بانه.گسیل ماموران ضدشورش برای دستگیری_های گسترده
بانه.گسیل ماموران ضدشورش برای دستگیری_های گسترده

بر اساس خبرهای دریافتی، رژیم آخوند برای جلوگیری از گسترش اعتصاب بانه به سایر شهرها عصر  روز سه‌شنبه گله‌های مأموران ضدشورش خود را به این  شهر اعزام کرد.

بنا‌ به‌این گزارش این مزدوران هم‌اکنون در چهارراه سازمان آب مستقر شده‌اند و  قصد دارند که در عملیاتی مشترک به‌همراه مأموران بدنام اطلاعات آخوندی کلیه سازماندهندگان اعتصاب این شهر را  دستگیر کنند.

 خاطرنشان می‌شود  روز سه‌شنبه اعتصاب بانه وارد هفدهمین روز خود شد.  این اعتصاب از روز ۲۶فروردین در اعتراض به بستن مرز از سوی رژیم آخوندی و افزایش تعرفه گمرکی، آغاز شده است.

 روز سه‌شنبه همچنین دانشجویان دانشگاه پیام نور بانه؛ با تجمع در مقابل این دانشگاه و پهن کردن سفره خالی؛ از خواسته‌های بازاریان و کسبه بانه حمایت کردند. 

همچنین گزارشهای دریافتی حاکی  است رژیم سرکوبگر آخوندی به منظور سرکوب اعتصاب کسبه و بازاریان بانه قصد دارد چند نفر از سازماندهان تظاهرات را دستگیر کند.  به همین منظور از ساعت 6عصر روز سه‌شنبه ۱۱اردیبهشت‌ماه ۹۷ خطوط اینترنت را در شهر بانه قطع کرده است  تا از پخش خبرهای اعتراض و  اعتصاب مردم بانه جلوگیری کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cfd64b9c-75ea-4b95-ad17-d1355bd7e37b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات