728 x 90

کارشناس حکومتی: سفر رئیسی به روسیه نوعی سرافکندگی بود

سفر رئیسی به روسیه
سفر رئیسی به روسیه

به‌دنبال سفر مفتضحانه رئیسی جلاد به روسیه و تشدید جنگ گرگها در نظام آخوندی؛ مطهرنیا از کارشناسان حکومتی در مصاحبه با سایت حکومتی اصلاحات پرس اعلام کرد که «در سفر رئیسی؛ تشریفاتی که به انجام می‌رسد به‌رغم همه گفتگوها؛ بسیار بارز و مشخص نشان‌دهنده نوعی سرافکندگی و خدشه به غرور ملی است».
مطهرنیا در ادامه با اشاره به توسریهای متعدد به رئیسی جلاد در این سفر ادامه می‌دهد: «فقط حاشیه در این نبود که میز بزرگی به حدود ۵متر وجود داشت. دو مترجم روسی حضور داشتند. پوتین گامی به جلو نگذاشت یا نشست یا آدامس می‌جوید. اینها در لایه‌های روئین است. اما در درون چه شد».
تحلیلگر حکومتی در پایان با اعتراف به شکست این سفر فضاحت‌بار می‌گوید: «در آنجا قرار بود یک سند همکاری بیست ساله تجدید شود، نشد. سخن از پیوستن ایران به شانگهای به‌عمل آمد و پوتین آن را رد کرد و گفت هنوز ایران به‌عنوان عضو ناظر است و بالطبع باید پروتکل‌های زیادی من جمله fatf را ایران بپذیرد تا عضو شانگهای شود. و قص علی هذا».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23caa983-2b63-4d1a-bc43-f0d73b774e97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات