728 x 90

پنجمین روز ثبت نام در شعبده انتخاباتی بعد از هلاکت رئیسی

تحریم انتخابات
تحریم انتخابات

در پنجمین روز ثبت نام در شعبده انتخاباتی بعد از هلاکت رئیسی، شماری دیگر از سرکردگان رژیم جنایت و غارت، از جمله پاسدار قالیباف، بذرپاش، اسحاق جهانگیری و دژخیم قتل‌عام مصطفی پورمحمدی، به‌همراه شمار دیگری از سرسپردگان ولایت ارتجاع، که عمدتاً از وزرا سابق و اعضای سابق مجلس رژیم بودند، در سیرک وزارت کشور رژیم نام‌نویسی کردند.

پاسدار قالیباف به سبک پاسدار احمدی‌نژاد هوادارانش را در محل ثبت‌نام جمع کرده بود.

یک رسانه حکومتی نوشت که قالیباف به‌روی تعهد خود پا گذاشته و کاندیدا شده در حالی که قزلچه به‌نقل از قالیباف قبل از انتخاب هیأت‌رئیسه مجلس قول داده بود که در انتخابات شرکت نخواهد کرد.

فقیهی از مهره‌های رسانه‌یی رژیم در پی اعلام کاندیداتوری مخبر نوشت: دوقطبی درون گروهی به‌سرعت در حال آشکار شدن است. تیم سعید جلیلی جنون‌وار به زمین و زمان می‌زنند تا مخبر کاندیدا نشود.

اسحاق جهانگیری که خود را کاندیدای ریاست‌جمهوری رژیم کرده در سخنان خود با برشمردن برخی بحرانهای گریبانگیر رژیم گفت که وضعیت خوب نیست تا نتوانیم از این واقعیت تلخ پرده‌برداری کنیم و درک درستی از چرایی مسائل پیدا کنیم درب بر همان پاشنه می‌چرخد.

به گزارش رسانه‌های حکومتی، زنی به نام زهرا احمدی‌پور از کارگزاران دوره اول ریاست شیخ حسن روحانی برای ثبت‌نام مراجعه کرد ولی به او اجازه ثبت نامندادند.

سخنگوی ستاد انتخابات رژیم گفت: در پنجمین روز از نام‌نویسی ۸۶نفر مراجعه کردند و ثبت نام ۲۲نفر انجام شود. در مجموع ۵۹نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

فلاحت پیشه، رئیس سابق کمیسیون امنیت مجلس رژیم در مورد ثبت‌نام‌ها گفت: آشفتگی موجود در ثبت‌نام‌ها نشان‌دهنده ابتذال امر سیاسی در ایران است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b8797e4-3dd6-4844-993d-53c5878360ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات