728 x 90

پنتاگون: آمریکا نیروهایی در منطقه دارد که قادر به مقابله با تهدیدهای رژیم ایران باشند

نیروهای آمریکایی د رخلیج فارس
نیروهای آمریکایی د رخلیج فارس

وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون روز شنبه ۲۵بهمن، تأکید کرد آمریکا نیروهایی در منطقه خاورمیانه دارد که قادر به مقابله با تهدیدهای رژیم ایران است.
سخنگوی پنتاگون در پاسخ به سؤال العربیه گفت، در ادامه فعالیت‌های غنی‌سازی اورانیوم در ایران و میزان نگرانی آمریکا، رئیس‌جمهوری آمریکا جو بایدن گفته است ما خواهان این هستیم که رژیم ایران به تعهداتش نسبت به توافق هسته‌یی پایبند باشد.


به گفته این سخنگو لوید آستین وزیر دفاع آمریکا گفته است چنان‌چه رژیم ایران به سلاح هسته‌یی دست یابد رسیدن به راه‌حلی برای هر کدام از مسائل خاورمیانه آسان نخواهد بود و ما نمی‌خواهیم رژیم ایران به چنین توانایی‌هایی دست یابد.
وی در ادامه افزود، ما در وزارت دفاع تلاش می‌کنیم تا به میزان کافی حضور قوی و بازدارنده‌ای در خاورمیانه داشته باشیم و وزیر دفاع همواره میزان نیروهای آمریکایی در منطقه خاورمیانه را تحت‌نظر دارد و تجدیدنظر درباره میزان حضور نیروهای آمریکایی در منطقه در چارچوب بررسی توزیع نیروهای آمریکایی در جهان انجام می‌شود و این موضوع به‌طور روزانه ذهن ژنرال آستین را به خود مشغول کرده و می‌خواهد مطمئن شود که ما دارای نیروهای ثابت و متحرکی در منطقه هستیم که قادر به مقابله با تهدیدهای رژیم ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95179b7f-cf8c-4e9c-a983-e041cca3ffcb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات