728 x 90

پاسدار ابراهیم گلفام: در توئیتر و اینستاگرام و تلگرام شبانه‌روز علیه جمهوری اسلامی فضاسازی می‌کنند

پاسدار ابراهیم گلفام جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح  وفضای مجازی
پاسدار ابراهیم گلفام جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح وفضای مجازی

پاسدار ابراهیم گلفام جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۸ وحشت ر ژیم از استقبال جوانان مهینمان از مجاهدین در فضای مجازی را آشکار کرد و  گفت: (مجاهدین) در پایتخت یکی از کشورهای اروپایی در توئیتر و اینستاگرام و تلگرام شبانه‌روز علیه جمهوری اسلامی فضاسازی می‌کنند.

وی که در یاسوج سخنرانی می‌کرد با اشاره به رهنمود خ خامنه‌ای به نیروهای رژیم در مورد اتخاذ آرایش جنگی افزود: این آرایش جنگی هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه فرهنگی و جنگ نرم است.

آخوند دژکام نیز روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸ در نمایش جمعه شیراز گفت: در فضای مجازی یک رفتارهایی هست که باید مورد توجه قرار دهیم و این‌که هر کس هر چه می‌خواهد بگوید درست نیست!

وی خواستار ورود بیش‌از‌پیش ارگانهای سرکوبگر در سانسور و فیلترینگ فضای مجازی شد و گفت: این یک جهتی است که مستقیماًً‌ هم پلیس فتا هست و نهایتاً هم قوه قضاییه وارد این قضیه می‌شود بالاخره باید یک کنترلهایی از ناحیه ما بشود.

آخوند دژکام با اشاره به بستن حسابهای سران رژیم در شبکه‌های اجتماعی گفت: این همه سر و صدا می‌کردند که فضا آزاد است! آزاد است! هر کی هر چه می‌خواهد بگوید! می‌دانید یک جمله که ما حرف می‌زنیم را حذف می‌کنند. نسبت به رهبر نسبت به نیروهای دیگری که در این فضا بالاخره سخنان شون داشته پخش می‌شده چیز خاصی که نبوده اگر مرد هستید بگذارید بشنوند مردم می‌بینید که اونها خیلی نامرد هستند.

وی اضافه کرد: شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و اینها بدانند که با حذف کردن صدای ما کارشان به جایی نمی‌رسد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19f243af-b482-4d1c-94c3-3157038de73e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات