728 x 90

پارلمان اروپا طرح سؤال پارلمانی در مورد محاکمه دیپلمات تروریست رژیم اسدالله اسدی

اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم
اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم

پارلمان اروپا

طرح سؤال پارلمانی در مورد محاکمه دیپلمات تروریست رژیم اسدالله اسدی

به‌خاطر بمب‌گذاری علیه گردهمایی مقاومت ایران در پاریس

از سوی جیانا گانجا نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا

جیانا گانجا، نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا با طرح یک سؤال مکتوب پارلمانی درباره نقش دپیلمات تروریست رژیم در توطئه تروریستی علیه گردهمایی مقاومت ایران در ژوئن ۲۰۱۸ (تیر ۱۳۹۷) اتحادیه اروپا را به اتخاذ یک سیاست قاطع در برابر این رژیم فراخواند و نوشت: اسدالله اسدی، دیپلمات رژیم ایران مستقر در وین در دادگاهی در آنتورپ و به اتهام دست داشتن شخصی در سازماندهی و تحویلدهی مواد منفجره TATP به زوجی که قصد حمله به گردهمایی پاریس در را داشت، محاکمه می‌شود.

در این گردهمایی صدها سیاستمدار برجسته از هر دو سوی آتلانتیک در این گردهمایی در پاریس از جمله بسیاری از شخصیت‌های اروپایی شرکت داشتند.

اسدی در جریان بازجویی توسط مقامات بلژیکی، تروریسم رژیم در تمامیت خاورمیانه را برجسته کرد و گفت که تعدادی گروه تروریستی پرونده او را زیر نظر دارند و در صورتی که متوجه بشوند بروکسل با تبرئه اسدی از آنها حمایت نکند، حاضر و آماده برای حمله در خاک کشورهای غرب هستند.

جیانا گانجا در ادامه بر لزوم اتخاذ یک سیاست قاطع‌تر از سوی اتحادیه اروپا در مقابل فعالیت‌های تهدیدآمیز رژیم ایران در اروپا تأکید کرده و می‌نویسد: نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و معاون رئیس کمیسیون اروپا چه اقدامی در رابطه با حکومت ایران در مورد تهدیدی که از سوی دیپلمات دستگیر شده خود اسدالله اسدی که می‌خواهد تأثیر بر نتیجه دادگاهش در رابطه با اتهامات تروریسم داشته باشد، چه اقدامی داشته است؟

 

برای مطالعه بیشتر به صفحه ویژه «توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی مقاومت ایران در پاریس - دادگاه آنتورپ بلژیک» مراجعه کنید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0be07bd-a7e0-44a1-8499-f526ca75d01d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات