728 x 90

دروغگویی آخوند روحانی: دهها هزار تخت بیمارستانی در کشور خالیست

پرشدن تختهای بیمارستانی
پرشدن تختهای بیمارستانی

رئیس‌جمهور ولایت فقیه روز پنجشنبه ۷فروردین ۹۹ باز هم در وقاحت و دروغگویی رکورد شکست و مدعی شد: دهها هزار تخت بیمارستانی در کشور خالیست و هیچ کشوری در دنیا شرایط بیمارستانهای ایران را ندارد.

آخوند روحانی گفت: ده‌ها هزار تخت نقاهت‌گاهی الآن در سراسر کشور آماده‌ است که تقریباً از این تختها استفاده نشده این تختها برای شرایط بسیار بدبینانه، ما پیش‌بینی کرده بودیم.

چهار هزار تخت بیمارستانی نیروهای مسلح را آماده کردیم که از این ۴هزار تخت آماده هم تاکنون استفاده نشده، تمام تختهای بیمارستانی کشور را آماده کردیم از این تخت ها هم حدود ۱۳هزار تخت تاکنون استفاده نشده فکر نمی‌کنم هیچ کشوری شرایط کشور ایران را داشته باشد که در حال حاضر در سخت‌ترین شرایطی که همه کشورهای دنیا با آن مواجه هستند ما حدود ۲۰هزار تخت بیمارستانی خالی را در اختیار داریم.

 

آخوند شیاد حسن روحانی که از روز اول تا به امروز تدابیر ضروری بهداشتی و قرنطینه برای مقابله با شیوع کرونا را به سخره گرفته و پیوسته بر اشتغال کارگران و کارمندان و این‌که تعطیلی کار توطئه دشمن است تأکید کرده، به دعاوی متناقض مسخره‌یی در مورد مقررات سخت پرداخت و در یک دروغ وقیحانه دیگر ادعا کرد: شرایط ما از بسیاری کشورهای جهان بهتر است.

 

وی گفت: مقررات سخت‌تری هم از امروز دارد عمل می‌شود برای فاصله‌گذاری اجتماعی برای این‌که ما بتوانیم تا حدود ۲۰فروردین این دو هفته‌یی که برای فاصله‌گذاری اجتماعی مد نظر قراردادیم.

مجموعه آنچه که بهداشت و درمان ما نیاز دارد و هم‌چنین کمکی که این صندوق بیمه بیکاری نیاز دارد یک رقم یک میلیارد دلاری است ما انشاالله این نامه را امروز خواهیم نوشت و امیدواریم مقام معظم رهبری هم موافقت کند. وضع تولید در کشور تا امروز خوب بوده! ذخایر ما ذخایر مکفی هست. در این زمینه هم شرایط ما از شرایط بسیاری از کشورهای دیگر جهان بهتر است.

 

دژخیم علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی ضمن اعلام اقدام دیرهنگام حکومت آخوندی در قرنطینه‌کردن شهرها، با وقاحت تقصیر موج جدید کرونا در برخی از استانها را به گردن مردم انداخت.

ما موج اول را کنترل کردیم منتهی بحث این بود که ممکن است ما موج جدید بیماری داشته باشیم متأسفانه توصیه‌های بهداشتی تعدادی از هموطنان ما توجه نکردند.

آمار نشان می‌دهد جاهایی که سفر صورت‌ گرفته در آنجا موج جدیدی از بیماری در آنجا صورت گرفته.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c755c94b-f92f-4a7a-abca-053b02a49b3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات