728 x 90

وزیر خزانه‌داری آمریکا: همه گزینه‌ها برای تحریم جمهوری اسلامی روی میز است

جانت یلن وزیر خزانه‌داری آمریکا
جانت یلن وزیر خزانه‌داری آمریکا

جانت یلن وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره دخالت‌های رژیم آخوندی در جنگ غزه به رژیم آخوندی هشدار داد اگر حملات شبه‌نظامیان فلسطینی به اسراییل مرتبط باشد، همه گزینه‌ها برای تحریم روی میز است.

به گزارش فایننشال تایمز، این هشدار در حالی است که وزیر خزانه‌داری آمریکا تأکید کرد که هنوز هیچ تصمیمی در مورد تحریم‌های اقتصادی گرفته نشده است.

یلن روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری در مراکش گفت که آمریکا «پیوسته» سیاست تحریم‌های خود علیه جمهوری اسلامی، حماس و حزب‌الله را «بررسی» می‌کند.

او در حالی که حمله شبه‌نظامیان فلسطینی از جمله حماس به اسراییل را به‌شدت محکوم کرد، گفت واشنگتن از اطلاعاتی که می‌رسد برای تغییر تحریم‌ها استفاده می‌کند. او گفت هیچ گزینه‌یی در مورد اقدامات احتمالی آینده را حذف نمی‌کند.

منتقدان می‌گویند ۶میلیارد دلار مربوط به توافق تبادل زندانیان با جمهوری اسلامی، این پول باعث باز شدن منابع دیگری در ایران برای حمایت از فعالیت‌های تروریستی جمهوری اسلامی می‌شود.

مقامات دولت آمریکا پیش‌تر گفته‌اند که جمهوری اسلامی در سطح گسترده سال‌ها است که از حماس پشتیبانی می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2b09a37-9690-4219-9516-a9102e3b9b7b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات