728 x 90

وزیر خارجه رژیم در بیروت با اشاره به حزب‌الشیطان: همه سناریوها را طراحی کرده و آماده‌اند و دستشان روی ماشه است

دیدار امیرعبداللهیان با حسن نصرالله سرکرده حزب‌الشیطان لبنان
دیدار امیرعبداللهیان با حسن نصرالله سرکرده حزب‌الشیطان لبنان

وزیر خارجه رژیم در یک نشست مطبوعاتی در بیروت، ضمن اشاره به حزب‌الشیطان لبنان گفت: همه سناریوها را طراحی کرده و آماده‌اند و دستشان روی ماشه است.

امیرعبداللهیان وزیر خارجه رژیم ۲۲مهر ۱۴۰۲:

خبرنگار: موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص این‌که در صورتی که در واقع دامنه جنگ گسترش پیدا بکند و ناوهای آمریکایی در واقع وارد منطقه بشوند و در واقع بخواهند بمباران بکنند فلسطین و لبنان را چه هست و هم‌چنین در خصوص تماس‌هایی که بین ایران و آمریکا از طریق عمان برای آرام کردن اوضاع یا برای افزایش تنش انجامش به چه شکل هست؟

امیرعبداللهیان: مقاومت به‌تنهایی قادر هست هر اقدامی را انجام بدهد و از توانمندی‌های بالا و لازم برخوردارند جمهوری اسلامی ایران فعالانه از مقاومت مردم فلسطین و مقاومت فلسطین در مقابل اشغالگری و جنایات جنگی در سطح سیاسی بین‌المللی و رسانه‌یی حمایت می‌کند. امروز مقاومت در منطقه در شرایطی قرار دارد که همه نیازهای دفاعی و فناورانه را راساً خود تهیه و تولید می‌کند... رژیم جعلی اسراییل در بدترین وضعیت و در فروپاشی کامل امنیتی و نظامی قرار دارد و عملیات طوفان الاقصی شاهدی است بر این ادعا...

 

خبرنگار: من می‌خواهم که از شما این سؤال بپرسم دقیقاً خط قرمزی که مشخص شده برای گروه‌های مقاومت برای پاسخ به اسراییل چه هست؟

امیرعبداللهیان: امروز رهبران مقاومت منطقه از انسجام فوق‌العاده و عالی برخوردارند همه سناریوها را طراحی کردند و آماده‌اند و دست همه روی ماشه شلیک هست در صورت تعلل جامعه جهانی و سازمان ملل متحد و کنشگران که حامی جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی هستند پاسخ در زمان مناسب و مورد نظر مقاومت انجام خواهد شد من در گفتگو با رهبران مقاومت دریافتم که در زمان اتخاذ تصمیم برای پاسخ، پاسخی که داده خواهد شد تعیین‌کننده پشیمان‌کننده و تغییر دهنده نقشه کنونی سرزمینهای فلسطین اشغالی است.

اونچه که در خبرها در خصوص عادی‌سازی روابط عربستان سعودی با رژیم جعلی اسراییل مطرح شده اکنون با شرایط جدید فلسطین و منطقه به‌کلی از روی میز به کنار رفته است.

 

خبرنگار: و در مورد دیداری که با آقای سید حسن نصرالله داشتید می‌شه بفرمایید توضیحاتی بفرمایید چه گفتگوهایی داشته ممنون می‌شم.

امیرعبداللهیان: حزب‌الله لبنان با در نظر گرفتن جمیع جهات به حمایت خود و اقدام خود به شکل مقتضی اقدام می‌کند ولی روش آقای سیدحسن نصرالله این است که اقدام می‌کند و بعد توضیح می‌دهد و افکار عمومی رو در جریان آن آنچه گذشت قرار می‌دهد هنوز مقاومت فلسطین برای مقاومت و نشان دادن واکنش‌های قوی و پایدار از توانمندی بالایی از منطقه بر خور دار هست طبعاً دریافته‌ام که با توجه به سناریوهایی در مقابل حزب‌الله هر گونه اقدامی یک زلزله بزرگ علیه صهیونیستها خواهد بود.

ما هم در گفتگو با آقای بشار اسد که سوریه نسبت به اتفاقات در غزه مسئولانه عمل خواهد کرد اطمینان داریم متحدان ما در منطقه بهترین مقتدرانه‌ترین و شایسته‌ترین تصمیمات رو در بحرانهای اتخاذ می‌کنند.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۲مهر)

 

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه رژیم آخوندی که در لبنان به‌سر می‌برد گفت: در دیداری که با حسن نصرالله و هم‌چنین تعدادی از رهبران در بیروت داشتم مطلع شدم همه سناریوهای ممکن را مقاومت در مقابل خود قرار داده و از روحیه بالا برخوردارند.

وزیر خارجه رژیم با دیکتاتور سوریه و مقام‌های این کشور در دمشق دیدار کرد. وی در دیدار با بشار اسد گفت: حمایت ما و سوریه از فلسطین بر کسی پوشیده نیست، اما عملیات اخیر یک تصمیم، طراحی و اقدام کاملاً فلسطینی بود. ما ایده برگزاری نشست فوق‌العاده وزرای خارجه کشورهای اسلامی را مطرح کرده و برای میزبانی آن نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم.

دیکتاتور سوریه نیز در این دیدار از ایده رژیم برای برگزاری نشست کشورهای اسلامی در تهران، حمایت کرد.

(سایت وزارت‌خارجه رژیم ۲۲مهر)

سایت وزارت‌خارجه رژیم گزارش داد: امیرعبداللهیان با برخی از مسئولان عالی حماس و جهاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

(سایت وزارت‌خارجه رژیم ۲۱مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/955597b1-dba0-4812-95e8-3a8b8ce3b204"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات