728 x 90

وزارت‌خارجه رژیم و مزدوران حکومت آخوندی در عراق ترسان و لرزان، حمله به سفارت آمریکا را محکوم کردند

سفارت آمریکا در بغداد
سفارت آمریکا در بغداد

پس از خنثی شدن و شکست حمله شب گذشته ۳۰آذر۹۹ به سفارت آمریکا در بغداد با موشکهای کاتیوشا، سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم آخوندی و مزدوران حکومت آخوندی در عراق روز دوشنبه اول دیماه یکی بعد از دیگری برخلاف شاخ و شانه کشیدنهای پیشین، ترسان و لرزان به محکوم کردن این حمله پرداختند.

وحوش کتائب حزب‌الشیطان در عراق هم به‌نحوی مضحک اعلام کردند نباید جان غیرنظامیان را به خطر انداخت!

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم هم در وحشت از اشاره پمپئو به دست داشتن عوامل رژیم، ضمن محکوم کردن غلیظ حمله به سفارت آمریکا به‌نحو مضحکی گفت: «این حمله و زمانش و بیانیه‌یی که وزیر امور خارجه آمریکا صادر کرد نشان می‌دهد که مشکوک است و انگار که بیانیه از قبل آماده شده است. سخنگوی وزارت خارجه آخوندی خواهان آن شد که دولت عراق «با جدیت بر اساس وظایفش مسببان» این حمله را پیدا کند».

به‌دنبال این حمله که یک عراقی را زخمی کرد، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا ضمن محکوم کردن آن، اعلام کرد: «شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران در حمله دیگری در بغداد غیرنظامیان عراقی را زخمی کردند. مردم عراق سزاوار پیگرد قانونی این مهاجمان هستند. این جنایتکاران خشن و فاسد باید اقدامات بی‌ثبات کننده خود را متوقف کنند».

ژنرال مک کنزی فرمانده سنتکام نیز گفت: «اگر رژیم ایران در سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی دست به هر حمله‌یی بزند ما آماده واکنش هستیم.»

فرمانده سنتکام که در سفری در منطقه به سر می‌برد در گفتگو با خبرنگاران افزود: «ما آماده دفاع از خود، دوستان و متحدان خود در منطقه هسیتم. برآورد من این است که ما در وضعیت خوبی هستیم و برای هر آنچه رژیم ایران و یا نیروهای نیابتی که از طرف آن عمل می‌کنند تصمیم به انجام آن دارند، آماده‌ایم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff51ba81-4757-4586-a4a6-f88e8d7a3220"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات