728 x 90

وحشت از خوشه‌های خشم جوانان

در حالی‌که برخی کارگزاران رژیم تلاش می‌کنند با کتمان صلابت و ظرفیت جوانان، تداوم قیام را انکار کنند، یک روزنامه حکومتی در تحلیلی از وضعیت قیام، وحشت و نگرانی نظام را از عمق، انسجام و خشم جوانان شورشی به نمایش گذاشت.

روزنامه حکومتی جوان ارگان سپاه پاسداران ۲۸آبان ۹۸ نوشت: «خشونت سازمان‌یافته از ویژگی‌های منحصربه‌فرد اغتشاشات اخیر بود. سطح و عمق خشونت در نوع خود بی‌سابقه است».

تلویزیون رژیم ۳۰آبان: «قبل از این‌که ما خالی بکنیم برامون غارت کردن. این وضع ماست. ببین چجوری سوخته».

در بخش دیگری از مقاله روزنامه حکومتی جوان آمده است: «حمله به مراکز حساس از جمله مراکز نظامی-انتظامی از ویژگی‌های خاص این دوره است... به دهها کلانتری، سپاه و بسیج با سلاح گرم و سرد حمله شده است و چندین بسیجی در حلقه محاصره قرار گرفته و شهید شدند. بنابراین، کانون حملات نشانگر سطح خشونت و هدف‌گذاری آشوب است».

در بخش دیگری از مقاله ضمن اعتراف به‌ سرعت عمل و آمادگی جوانان شورشی و انهدام دوربین‌ها، هاردها و ابزارهای کنترلی مردم می‌نویسد: «آشوبگران آموزش‌دیده بوده‌اند و ابزار‌های اقدام خود را نیز همراه داشته‌اند... آموزش از کار انداختن دوربینهای چهارراه‌ها و بانکها و فروشگاهها و دزدیدن هارد‌های مربوط... نداشتن ثبات استقراری در مکانی خاص و حرکت نقطه به نقطه برای خسته کردن پلیس و...».

تلویزیون رژیم: «اینا مجهزن، آموزش‌دیده‌ان چونکه مشخصاً قطعات مهمی از فروشگاه بردن سرورها و دوربینهای مدار بسته...».

به آتش کشیدن نمادهای سرکوب و غارت، شعله‌ای از آتشفشان خشم مردم و نشان ریشه‌داری و استمرار قیام جوانان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d886fdf5-8dca-4e2f-a2cb-11c6c0b4c9f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات