728 x 90

واکنش محمد مهاجری به پیام نوروزی رئیسی جلاد: اکثر حرفهایی که در پیام نوروزی درباره اقتصاد گفتید، تخیل است

محمد مهاجری
محمد مهاجری

محمد مهاجری مهرهٔ باند موسوم به اصول‌گرا روز دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ در واکنش به پیام نوروزی روز گذشته آخوند رئیسی جلاد در توئیتی با کنایه و تمسخر و با هشتگ دولت تخیل نوشت: جناب آقای رئیسی سال نو مبارک، به جدتان قسم، اکثر حرفهایی که در پیام نوروزی درباره اقتصاد گفتید، تخیل است و گزارشهایی که به شما داده‌اند راست نیست. دهن دروغگویان را با خاک پر کنید.

اگر نمی‌دانید غلط است و بیان می‌کنید وای بر ما و اگر می‌دانید که... باز هم وای بر ما!

 

توئیت محمد مهاجری

 

محمد مهاجری روز ۲۵اسفند۱۴۰۰ درباره امضای یک قرارداد نفتی بزرگ ۲۰ساله رژیم که در آن نه طرف قرارداد مشخص بود و نه مبلغ آن، نوشت: در اوج ترقه‌بازی شب چهارشنبه‌سوری، قرارداد ۲۰ساله توسعه لایه نفتی پارس جنوبی که ۹۰۰میلیون بشکه نفت دارد با حضور وزیر نفت امضا شده که نه معلوم است طرف قرارداد کیست و نه مبلغش چه‌قدر است. معامله یک گونی پیاز در میدان تره‌بار از این شفاف‌تر است (توئیت محمد مهاجری ۲۵اسفند).

مهاجری هم‌چنین روز ۲۰اسفند در توئیتی خطاب به رئیسی جلاد نوشت: به جای این‌که در سفر استانی از مردم عادی بپرسید به آنها ناهار داده‌اند، از آنها سؤال کنید ۷دستاورد دولت ۷ماهه‌تان را نام ببرند. هرکس به ۳ مورد هم اشاره کرد، ناهارش با من! نه. ۲مورد هم جواب داد ناهارش با من.نه.یک مورد هم پاسخ درست داد ناهارش با من.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f219b8ef-0d82-46d3-a2bb-7fd22324f5bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات