728 x 90

نماینده مجلس رژیم: وزرای رئیسی نقش تماشاچی بازار و بالا رفتن قیمت اجناس را به‌خوبی ایفا می‌کنند

گرانی سرسام‌آور کالاها
گرانی سرسام‌آور کالاها

ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس ارتجاع در جلسه امروز مجلس (۲۵فروردین) گفت: حدود ۸ماه از رفتن حسن روحانی و دولتش می‌گذرد، اما درد گرانی هنوز درمان نشده است، مردم شب عید سختی را سپری کردند، اکنون نیز در ماه مبارک رمضان با گرانی غیرقابل تحمل مواد غذایی به‌شدت تحت فشار هستند.

وزیر جهاد کشاورزی به همراه سازمان حمایت وزارت صمت نیز نقش تماشاچی بازار را به‌خوبی ایفا می‌کنند، مقادیر تولید گوشت، تخم مرغ، شیر نسبت به سال گذشته رشد کرده است و اتفاق جدیدی هم در رشد جمعیت صورت نگرفته و هم‌چنین مصرف نیز به‌دلیل گرانیها کاهش یافته است. اقتصاددانان دولت به این سؤال پاسخ دهند که راز انفجار قیمتها چیست؟

 

شایان ذکر است که پیش‌تر روزنامه حکومتی اعتماد با اعتراف به فروپاشی اقتصادی، گرانی کمرشکن، تورم افسارگسیخته و... در حاکمیت آخوندی، به پیامدهای هولناک یک جامعه‌ای در آستانه انفجار هشدار داده است. در این هشدارنامه می‌خوانیم:

«پراکندگی ویرانگر قدرت سیاسی و خودسریهای پایان‌ناپذیر ناشی از آن در عرصه رسمی، ظاهراً توان هر گونه حرکت موج‌آفرین و افق‌گشا (؟!) در این زمینه‌ها را از وی سلب کرده است. در چنین شرایطی، تمام نارضایتی‌های اجتماعی در قالب مطالبات اقتصادی جامعه متمرکز و فشار آن به‌طور مستقیم و یکجا متوجه دولت خواهد شد. دولت احتمالاً در برابر این فشارها کنترل خود را از دست خواهد داد یا با دستپاچگی، تصمیماتی خواهد گرفت که هر یک مغایر و متضاد دیگری خواهد بود به‌خصوص این‌که «صاحب‌نظران اقتصادی» نیز هر کدام بر راه‌کاری تأکید می‌کنند که هیچ‌وجه اشتراکی در آنها قابل کشف نیست و موردی از اجماع نظر در بین آنان نمی‌توان یافت. به هر حال، دولت رئیسی فرصت چندانی در اختیار ندارد. بدبختانه در پشت ناکامی و شکست او فرصتی برای دیگران هم نهفته نیست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b47dc319-dc58-456a-a7d2-0514fcde5e7b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات