728 x 90

انتقال اجباري اشرف,توطئه خانواده عليه اشرف,حمله به

ادامه کارزار جهانی در حمایت از مجاهدین و اشرف

-

شهر اشرف
شهر اشرف
هفته گذشته کارزار جهانی در حمایت از مجاهدین و اشرف، گامهای دیگری برداشت و اعتبار و موقعیت مجاهدین و مقاومت ایران بیش از پیش ارتقا پیدا کرد.
از جمله فراخوان ۳۵۰۰نماینده پارلمان از کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی از جمله اکثریت نمایندگان پارلمان اروپا در حمایت از حقوق مجاهدان اشرف و بیانیه اجلاس اضطراری در پارلمان اروپا پیرامون وضعیت در اشرف در روزنامه‌های عراقی الزمان، البغدادیه، المشرق، النور و الدستور، با این عنوان منتشر شد:
«دولت عراق باید اقدامات سرکوبگرانه علیه اشرف را متوقف کند و حقوق ساکنان آن را به‌عنوان افراد حفاظت‌شده توسط کنوانسیون چهارم ژنو به‌رسمیت بشناسد».

از سوی دیگر، ۱۵۳تن از برجسته‌ترین قضات، حقوقدانان، استادان حقوق‌دانشگاههای مصر، طی نامه‌یی به باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا خواستار تضمین حفاظت مجاهدان اشرف توسط نیروهای آمریکایی شدند.
در همبستگی با مجاهدان اشرف و به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، هم‌چنین مصطفی البکری، عضو پارلمان مصر و دکتر ولید طبطایی، عضو پارلمان کویت، پیامهایی فرستادند“.شورای اسلامی عربی لبنان“ نیز در جلسه خود به‌ریاست دبیرکل آن علامه سید محمد علی الحسینی محاصره ظالمانه اشرف را محکوم کرد و خواستار رفع محاصره از اشرف شد.
شیخ حارث الضاری، دبیرکل هیأت علمای مسلمین عراق، طی گفتگویی با سرمد عبدالکریم، مدیرکل خبرگزاری اخبار عراق، مجاهدین مستقر در اشرف را میهمانان عراقیان شرافتمند دانست و خواستار تضمین حفاظت آنها توسط سازمان ملل‌متحد شد.
مشعان سعدی، از شخصیتهای ملی عراق و استان دیالی، طی نامه‌یی به مجاهدان اشرف، پایداری و فداکاری زنان و مردان مجاهد شهر اشرف را در مقابل دیکتاتوری پلید آخوندی، ستود.
مشعان سعدی در نامه پرشور خود خطاب به مجاهدان اشرف از جمله نوشته است: شما برای تاریخ خط مستقیمی را ترسیم می‌کنید که پیچ و خمها نمی‌توانند آن را متوقف سازند… گاه انسان برای توصیف آن‌چه می‌بیند کلمه و عبارت کم می‌آورد، یکی از آن موارد پیدا کردن کلمه‌ یا عبارتی است که بتواند حتی گوشه‌یی از انسانیت شما را توصیف کند.
روزنامه دیلی تلگراف در مقاله‌یی دیکتاتوری آخوندی را یک استبداد خونخوار نامید و ضمن نکوهش سیاست مماشات با این رژیم، از رئیس‌جمهور آمریکا خواست که یک موضع سخت علیه آن اتخاذ کند و از جنبش دموکراسی مردم ایران حمایت به‌عمل آورد.
در ایتالیا نیز، انجمن حقوق‌بشری به قابیل دست نزنید، با صدور بیانیه‌یی، جنگ کثیف روانی علیه مجاهدان اشرف توسط مزدوران اطلاعات آخوندی با همکاری کمیته سرکوب مالکی و هم‌چنین احکام اعدام قضاییه جنایتکار خامنه‌ای علیه اعضای خانواده‌های اشرفیان را به‌شدت محکوم کرد و خواستار لغو محاصره و برچیده شدن بساط مزدوران رژیم ایران در وروی اشرف، استقرار نمایندگی سازمان ملل در اشرف و تضمین دائمی حفاظت اشرف توسط آمریکا شد.

طی هفته گذشته نیز، هموطنان آزاده و حامیان مقاومت در شهرهای اوتاوا و تورنتو کانادا، کلن آلمان و استکهلم و یوتوبوری در سوئد، اسلو در نروژ و هم‌چنین کپنهاگ در دانمارک سلسه تظاهراتی برگزار کردند و خواستار حفاظت اشرف توسط سازمان ملل‌متحد و نیروهای آمریکایی شدند. تظاهر‌کنندگان هم‌چنین صدور احکام اعدام برای خانواده اشرفیان در زندانهای رژیم آخوندی را محکوم کردند.
هم‌چنین هموطنان آزاده و حامیان مقاومت در شهرهای لندن، بروکسل، هامبورگ و برمن در آلمان و هم‌چنین در نیویورک علیه جنایات دیکتاتوری آخوندی و در دفاع از اشرف دست به تظاهرات زدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd87ee2f-9fbb-44d0-812a-4c3b225f5ec4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات