728 x 90

نقش مخرب رژیم ایران در اعلام آتش‌بس در غزه

بمباران غزه
بمباران غزه

در ادامه واکنش‌ها نسبت به تنشهای اخیر میان اسراییل و فلسطین، مقامات سیاسی آمریکا، ضمن تأکید بر لزوم اعلام هر چه زودتر آتش‌بس، بر نقش مخرب رژیم ایران در این بحران اشاره کرده‌اند.
العربیه روز پنجشنبه ۳۰اردیبهشت، به‌نقل از تعدادی از مقامات و سناتورهای آمریکایی بر ضرورت برخورد با نقش رژیم ایران در این بحران تأکید کردند.

تد کروز سناتور آمریکایی از ایالت تگزاس با تأکید بر غیرعقلانی بودن بازگشت به برجام با رژیم ایران در توئیتر خود نوشت، رژیم ظالم و شیطانی رژیم ایران هم‌چنان به تأمین مالی و صادرات ترور ادامه می‌دهد و امنیت ملی ما و متحدان‌مان را به خطر می‌اندازد. ما و متحدان‌مان نمی‌توانیم به توافق فاجعه‌بار دیگری مثل توافق هسته‌یی اوباما و بایدن با رژیم ایران ورود کنیم.


جان کورنین سناتور جمهوریخواه تگزاس نیز در حمایت از هم ایالتی خود با تأکید بر سرازیر شدن پول‌های آزاد شده رژیم ایران به سوی حماس، روز سه‌شنبه ۱۸اردیبهشت در توئیت خود بر این‌که حماس یک گروه نیابتی رژیم ایران است. رژیم ایران با سوءاستفاده از لغو تحریم‌های آمریکا میلیاردها دلار پول آزاد شده را به جیب حماس خواهد ریخت تا هزینه جنگ با اسراییل کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0940d6f-7a64-4218-8f7f-577a4c85e88c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات