728 x 90

ما منتظر رئیسی هستیم

مردم ایران منتظر رئیسی و دیگر همکارانش در دادگاه هستند
مردم ایران منتظر رئیسی و دیگر همکارانش در دادگاه هستند

آخوند خون‌آشام ابراهیم رئیسی جنایتکار در سخنانی ابلهانه که تنها به‌درد خرج‌کردن در محفل خانوادگی پاسداران آدمکش نظامشان می‌خورد، خواهان پیگیری قضایی اقدامات «تروریست»ها!؟ شد. این آخوند جنایتکار که از دست‌اندرکاران قتل‌عام ۶۷ است و همان موقع نیز توسط قائم‌مقام خمینی مورد گوشزد قرار گرفته بود که با جنایتی که در حق زندانیان مجاهد و مبارز کرده و  هزاران زندانی حکم گرفته‌ای را که در حال سپری کردن دوران محکومیتش بوده، به جوخه اعدام سپرده است، به‌عنوان بزرگ‌ترین جنایتکار تاریخ نامش به‌ثبت خواهد رسید، اکنون در حرکتی تبلیغاتی و احمقانه در جلسه‌ای که نه مکانش اعلام شده و نه زمانش و روزنامه حکومتی انتخاب در تاریخ یکشنبه ۱۰شهریور به انتشار عکس و خبری از آن اقدام کرده، گفت: 

«مثلاً کل سازمان منافقین، مسئولیت کیفری دارد. باید علیه آن‌ها کیفر خواست تنظیم کرد و حتی اگر مجامع جهانی پیگیری نکردند،‌ آن‌ها را هم باید مورد پیگرد قانونی قرار داد تا افکار عمومی و وجدان جمعی دنیا بفهمد که...».

رئیسی ابله که به‌حق از سوی مردم ایران به «جلاد» شهرت یافته و رقیب انتخاباتی‌اش روحانی، در جریان نمایش انتخابات قبلی ریاست جمهوری آخوندها، شغل و مشغله ۳۰ساله او و همکارانش را و تنها تخصصشان را «اعدام» اعلام کرد، اکنون در سرمستی از نشستن به کرسی قاضی‌القضاتی پلیدترین دیکتاتوری تاریخ معاصر، عنان عقل ناداشته از کف داده و خواهان پیگرد قانونی مجاهدین و دیگر مبارزان آزادی ایران شده است!

او حتی پا را از این هم فراتر نهاده و ضمن اعتراف پیشاپیش به شکست‌خورده بودن ترفند اقامه دعوا در محاکم بین‌المللی بر ضد مقاومت مردم ایران، افزوده اگر محاکم بین‌المللی شکایت ما را پیگیری نکردند باید آنها را هم مورد پیگرد قانونی قرار داد!!!

 

پیگرد حقوقی مجاهدین و محاکم جهانی! حماقتی که جلاد قتل‌عام ۶۷هرگز مرتکب نخواهد شد

پیگرد حقوقی مجاهدین و محاکم جهانی! حماقتی که جلاد قتل‌عام ۶۷ هرگز مرتکب نخواهد شد

 

در سخنان ابلهانه و درک عمق حماقت این جلاد ۲نکته جلب‌توجه می‌کند:

اولا باید به این جلاد خونخوار گفت: اگر حقیقتا به اندازه سرسوزنی جرات حقوقی داری، به محاکم بین‌المللی بیا! ولی لیست اسامی قتل‌عام‌شدگان و پرونده‌های پروسه حقوقی محاکمه آنها و نحوه اعدام و آدرس محل دفن آنها را هم با خود و دیگر اعضای هیات مرگ بیاور! نوار صحبت‌های منتظری را هم با خودت بیاور!  اصل یا عکس حکم خمینی(که بر سر عقیده بودن زندانیان را ملاک اعدام در اسرع وقت مشخص کرده) را هم با خودت بیاور!

حامیان آن حکم جنایتکارانه از جمله همین علی خامنه‌ای دون‌صفت را هم با خودت همراه کن، چرا که تمامی محاکم بین‌المللی رونوشتی از پرونده دادخواهی مردم ایران را دریافت کرده‌اند، محاکمی که سالیان سال است ایرانیان در حال اقامه دعوا بر ضد تو و نظام ر‌ذلتان هستند. تمامی پرونده‌های شکایت و درخواست‌های پیگردتان از سوی شاکیان آماده است و تنها به‌مدد سیاست مماشات راه‌اندازی نمی‌شوند.

ثانیا باید به این جلاد ابله گفت: اگر می‌دانی که محاکم بین‌المللی شکایت و درخواست پیگرد از شما نمی‌پذیرند، می‌خواهی به کدام محکمه دیگری شکایت کنی؟!

به‌هرحال و جهت آسودگی خیال رئیسی جنایتکار و ولی‌فقیه رذل و نابکارش و تمامی دیگر همکاران آدم‌خوارش باید گفت: نگران نباشید! این پرونده بین شما و مردم ایران بدون تردید رسیدگی خواهد شد، مطمئن باشید که این پرونده مطلقا به قیامت نخواهد کشید و در همین دنیا گشوده و تعیین‌تکلیف خواهد شد، اگر شک داری، به دادگاه نورنبرگ نگاه کن! به محاکمه پینوشه نگاه کن!

و باز هم اگر شک داری به پیگیری‌های شبانه‌روزی مردم ایران و حرکت‌های جهانی جنبش دادخواهی مردم ایران و مقاومتشان نگاه کن!

روزی نه‌چندان دور تو و دیگر همکاران خون‌آشامتان پشت سر علی خامنه‌ای و دیگر اراذل نظام در محاکم خلق با مردم چشمدرچشم خواهید شد. نه شک کنید و نه نگران باشید، عدالت وحشت‌انگیز نیست، آرامش‌بخش است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e99147db-e6bb-45a2-a4c5-93d6d6abda4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات