728 x 90

معنای این‌ همه التماس و گدایی!؟

خامنه‌ای در حالی که مدعی بود میلیونها نفر در نمایش نعش‌کشی سردژخیمش شرکت کردند، با خواری و خفت کاسه گدایی رأی به‌دست گرفت و تا آنجا پیش رفت که عاجزانه گفت حتی اگر از من بدتان می‌آید بیایید رأی دهید.

سپس موج گدایی آن‌قدر بالا گرفت که پاسدار عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم هم در نمایش جمعه تهران ظاهر شد و گفت: «حضور در راهپیمایی شکوهمند ۲۲بهمن و حضور در پای صندوق‌های رأی بسیار مهم است، بسیار مهم است و بسیار مهم است». (۱۸بهمن ۹۸)

سخنران دیگر جمعه‌بازار تهران آخوند هاشمی دفتر شعبده و رساله‌اش را باز کرد و حضور در انتخابات را برای نظام مهم‌تر از نماز و واجب عینی دانست: «یک وظیفه شرعی اسلامی و الهی است و حتماً باید شرکت نمود. سؤال کردند شرکت در انتخابات واجب عینی‌ست یا کفایی؟ در جواب آمده است که واجب عینی‌ست اگر همه هم رأی دادند شما باید رأی خودتان را بدهید».

آخوند دیگر رأی ندادن را همسویی با مجاهدین و دشمنان نظام دانست: «صفت دشمنان صفت منافقین حرف دشمنان از حلقوم شما بیرون می‌آید که ولو ندادی در زمین دشمن دارید بازی می‌کنید». (آخوند امید زمانی در جمعه‌بازار خشکبیجار گیلان ۱۸بهمن ۹۸)

اما علت آشفتگی و گدایی را آخوند امامی کاشانی گرفتاری و ناامیدی نظام دانست که فقط امام زمان به دادش می‌رسد: «این گرفتاری ما عزیزان در روایات ما مفصل مطرح شده است. در روایات ما آخرالزمان آمده است که چه گرفتاری مردم خواهند داشت. در چه ناامیدی خواهند بود». (آخوند امام کاشانی در جمعه‌بازار تهران ۱۸بهمن ۹۸)

البته برای نظام آخر زمان است چرا که روزهایش به شمارش افتاده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8835adee-9144-41c5-b378-c762378475e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات