728 x 90

مرگ‌ومیر در اصفهان در اثر کرونا ۳برابر شده است

مرگ‌ومیر در اصفهان در اثر کرونا
مرگ‌ومیر در اصفهان در اثر کرونا

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا روز چهارشنبه ۱۸فروردین، مدیر مرکز بیماریهای واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: با ورود این منطقه به موج چهارم کرونا، فوت بیماران مبتلا به این ویروس نسبت به ماههای قبل سه برابر شده است.

رضا فدایی در نشست خبری به‌مناسبت روز جهانی بهداشت افزود: ما اکنون شاهد افزایش روند اپیدمی کرونا ناشی از ایام نوروز، مسافرت ها و اختلاط های جمعیتی و نیز همجواری با استان قرمز خوزستان هستیم.

وی گفت: در ماههای گذشته در ۵۲مراکز سرپایی تشخیص کرونا، روزانه ۳۰۰نفر تست مثبت تشخیص داده می‌شد که اکنون این رقم به هزار و ۶۰۰نفر تست مثبت روزانه رسیده است و بدان معناست که افراد مبتلا به کرونا نزدیک به ۵برابر و شیوع همه‌گیری شیب صعودی داشته است که بعید به‌نظر می‌رسد تا ۲هفته آینده به وضع افقی برسد.

مدیر مرکز بیماریهای واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان هم‌چنین اضافه کرد: با توجه به شرایط حاکم بیشتر مراکز درمانی در حال ویزیت و تست سرپایی متقاضیان هستند که در این بین از ظرفیت کلینیک‌های سایر نهادها و نیز مراکز درمانی خصوصی هم استفاده می‌شود و از بین آنها عده‌یی راهی بیمارستان می‌شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0919511c-f10b-4497-b700-85de89cdb259"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات