728 x 90

مایکل والتز: ما باید به سیاست فشار حداکثری در قبال این رژیم نفرت‌انگیز برگردیم

مایکل والتز نماینده کنگره آمریکا
مایکل والتز نماینده کنگره آمریکا

مایکل والتز، عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره: ما باید به سیاست فشار حداکثری در قبال این رژیم نفرت‌انگیز برگردیم.

مایکل والتز، عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره جمعه اول آبان، در بخشی از گفتگوی خود با فاکس نیوز درباره توافق هسته‌یی با رژیم ایران در حالی که سراسر ایران با اعتراضات رو به گسترش همراه است خواستار حمایت از اعتراضات سراسری مردم ایران و «فشار حداکثری» در قبال «رژیم نفرت‌انگیز» ملایان در ایران شد.

مجری: معترضان در سراسر ایران علیه ... خامنه‌ای و رژیم وحشیانه وی هم‌چنان به خیابان‌ها می‌آیند که پس کشته شدن زن جوانی که در بازداشت گشت ارشاد کشته شد، آغاز شده بود. نظر شما در رابطه با این‌که این دولت به پیگیری توافقنامه ایران ادامه می‌دهد. آیا توافقنامه هسته‌یی ایران در این مرحله مرده است؟

مایکل والتز: اگر نمرده باشد، در وضعیت کمک اضطراری قرار دارد، منظورم این است که به همان شدتی که دولت بایدن خواهان این معامله است، جایی که آنها صرفاً پی‌درپی امتیاز می‌دهند. این یک استراتژی مماشات کامل با ایران است که علناً در جهت ترور مقامات آمریکایی تلاش می‌کنند که به روزنامه‌نگاران در خاک آمریکا حمله می‌کنند و اکنون به‌معنای واقعی کلمه به دختران دانش‌آموز در خیابان‌ها تیراندازی می‌کنند. و فراتر از همه این موارد آنها برای روسیه پهپادهای پیشرفته فراهم می‌کنند. تمام سیاست ما گروگان این توافقنامه شده است. ما باید از آن خارج شویم و به سیاست فشار حداکثری در قبال این رژیم نفرت‌انگیز برگردیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73c1675b-cd62-418b-a692-19a31905952c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات