728 x 90

لردگان و نگرانی نمایندگان خامنه‌ای و سایر مقام‌های حکومت آخوندی

به آتش کشیدن فرمانداری رژیم در لردگان توسط جوانان شورشی
به آتش کشیدن فرمانداری رژیم در لردگان توسط جوانان شورشی

آخوند نکونام نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در استان چهار محال و بختیاری درباره خیزش مردم لردگان علیه حکومت آخوندی گفت: آن چه ما این روزها با آن مواجه بودیم واقعاً مسأله مهم، درد آور و نگران کننده‌ و حادثه‌ٔ تلخی است... دشمن می‌خواهد از این بلیه و عارضه داخلی استفاده و فتنه ایجاد کند. دشمن است که می‌آید و شعارهای ساختارشکن را می‌دهد، دشمن است که می‌آید ورود پیدا می‌کند و به بیت‌المال خسارت وارد می‌کند. دشمن از هر فرصت و حادثه‌یی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند

 

معترضان روز شنبه در ادامه اعتراضات خود با تجمع مقابل فرمانداری، دفتر امام جمعه و خانه بهداشت رژیم لردگان تابلوی فرمانداری و اداره بهداشت لردگان پایین کشید و معترضان خودرو و دفتر امام جمعه رژیم در این شهر را آتش زدند.

 

اعضای کمیسیون امنیت به همراه اعضای کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع پس از برگزاری یک جلسه، برای کنترل اوضاع در لردگان به این شهر سفر کردند.

بنیادی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت: برخی از اعضای کمیسون امنیت و هیأت‌رئیسه به همره کمیسیون بهداشت به لردگان خواهند رفت زیرا این مسأله ابعاد مختلفی پیدا کرده است.

 

سردشتی عضو مجلس رژیم از لردگان گفت که هیأتی برای"تحقیق و تفحص" از حوادث چنار محمودی به همراه یک نیروی ویژه برای پیگیری موضوع از نزدیک به این منطقه اعزام شده‌اند.

 

ارائه آمار متناقض و دروغ در مورد قربانیان فاجعه تزٰریق آلوده به ایدز در لردگان به بحرانی در درون رژیم تبدیل شده و ارگانها و باندهای دروغپرداز حکومتی اخبار و حرفهای متناقض و ضدو نقیض منتشر می‌کنند.

استاندار مزدور رژیم در چهارمحال و بختیاری با هراس از ادامه اعتراضات مدعی شد، «آماری که در فضای مجازی مطرح می‌شود صحت ندارد و به قصد ناامید کردن مردم این موضوعات را مطرح کنند و آنها را به راه‌اندازی تظاهرات تحریک می‌کنند در حالی‌که مردم نباید به این آمار‌ها توجهی داشته باشند».

 

روزنامه حکومتی اعتماد نیز به تناقض‌گویی کارگزاران رژیم اعتراف کرد و نوشت:

آمار و اطلاعات ناهمگونی از مجاری رسمی و غیررسمی در این خصوص منتشر شده است. مسئولان از ابتلای ۲۶نفر و مردمان محلی از ابتلای ۲۰۰تا ۳۰۰نفر به این ویروس در چنارمحمودی خبر می‌دهند. رخداد مذکور عرصه‌ خودنمایی چندین بحران مزمن است که لازم است هر چه سریع‌تر برای برون‌رفت و یا تعدیل و کنترل آنها چاره مناسب اندیشیده شود.

 

ربیعی، سخنگوی دولت روحانی استفاده از سرنگ آلوده را منکر شد و گفت: هر گونه استفاده از سرنگ آلوده توسط بهیار وزارت بهداشت را کاملاً تکذیب می‌کنم و این ادعا به هیچ‌وجه درست نیست.

وی دستگیری بهیار روستا توسط دستگاه قضایی رژیم را عامل بالا‌گرفتن حرفها قلمداد کرد، ولی به‌نحو متناقضی گفت وی از بیم خشونت احتمالی علیه او بازداشت شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a490891-be8e-453f-ae3a-f4eff7e110f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات