728 x 90

لردگان – حکومت نظامی اعلام نشده - تهاجم یک بانوی شجاع به ماموران سرکوبگر انتظامی در اصفهان در حمایت از خیزش لردگان

تهاجم یک بانوی شجاع به ماموران سرکوبگر انتظامی در تظاهرات اصفهان
تهاجم یک بانوی شجاع به ماموران سرکوبگر انتظامی در تظاهرات اصفهان

این خبر تکمیل می‌شود.

لردگان – حکومت نظامی اعلام نشده

یکشنبه ۱۴مهر ۹۸- مطابق گزارشی که شهروندان شهرستان لردگان دادند، شهر بطور کامل فضای نظامی دارد و در ورودی و خروجیهای شهر تانک گذاشته‌اند. مأموران رژیم در حالی‌که به‌شدت در وحشت به‌سر می‌برند، در شهر گشت می‌زنند.

تهاجم یک بانوی شجاع به ماموران سرکوبگر انتظامی در تظاهرات اصفهان

بعد از ظهر روز شنبه ۱۳ مهر ۹۸ در جریان تجمع و تظاهرات حمایت مردم اصفهان از قیام مردم شهرستان لردگان، یک بانوی شجاع به ماموران سرکوبگر نیروی انتظامی تهاجم کرد و آنها را مجبور به عقب‌نشینی نمود.

این خانم به ماموران رژیم فریاد زد که «.... تو کجایی هستی که برای ایرانی دلت نمیسوزه؟....»

این بانوی شجاع مورد تشویق و کف زدن جمعیت که اکثر آنها را زنان تشکیل می دادند، قرار گرفت. و بدنبال جمعیت حاضر در صحنه شعار دادند:

بختیاری میمیرد ذلت نمیپذیرد.

قطع اینترنت توسط رژیم در شهرستان لردگان

رژیم آخوندی در وحشت از گسترش خیزش مردم لردگان و انتشار خبرهای قیام مردمی، اینترنت شهر را قطع کرده است. شماری از مردم توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دستگیر شده‌اند.

حمایت کارگران خط لوله گاز جلفا از مردم بپاخاسته لردگان

کارگران و نیروهای خط لوله گاز جلفا از قیام مردم لردگان حمایت کردند. این کارگران در تجمع خود تراکتی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «چنار لردگان تنها نیست».

جلفا.حمایت کارگران خط لوله گاز جلفا از مردم بپا خاسته لردگان -۱۴مهر۹۸

جلفا.حمایت کارگران خط لوله گاز جلفا از مردم بپا خاسته لردگان -۱۴مهر۹۸

سرکرده سپاه چهارمحال و بختیاری: (مجاهدین) در ناآرامی‌های لردگان حضور دارند

به‌دنبال گسترش خیزش مردم بپا خاسته لردگان و حمایت گسترده جوانان شهرهای مختلف از آن سرکرده سپاه در استان چهارمحال و بختیاری وحشت‌زده به صحنه آمد و گفت:‌ (مجاهدین) در ناآرامی‌های لردگان حضور دارند.

پاسدار علی محمد اکبری روز شنبه ۱۳مهر در روستای چنار محمودی گفت: «این اقدام ناشایست که در شهر لردگان امروز رخ داد کار مردم چنار محمودی نبود و مردم این منطقه چنین اقداماتی را دوست ندارند. دشمن به نام مردم چنار محمودی در حال فضاسازی برای نظام است.

کسانی که سر خودشان را با چفیه بسته بودند و راهنمایی می‌کردند اهل لردگان نبودند و اینان ضد انقلابیونی بودند که آمده بودند به نام مردم انقلابی چنار محمودی نا آرامی ایجاد کنند».

خاطرنشان می‌شود صبح روز شنبه ۱۳مهر هزاران تن از مردم لردگان به حمایت از ساکنان روستای چنارمحمودی در استان چهارمحال و بختیاری، علیه رژیم آخوندی دست به تظاهرات زدند. جوانان خشمگین فرمانداری لردگان و دفتر امام جمعه و نماینده خامنه‌ای و شماری دیگر از مراکز حکومتی را به آتش کشیدند.

خانم مریم رجوی به مردم و جوانان قیام‌آفرین و بپا خاسته لردگان درود فرستاد و عموم جوانان به‌ویژه در استان چهار محال و بختیاری و مناطق اطراف را به حمایت از تظاهر کنندگان و قربانیان سیاست‌های ضدانسانی رژیم آخوندی فراخواند.

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/723a3c9c-c1af-439e-b4a6-4567b3cc2cbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات