728 x 90

فعالیت کانون‌های شورش و قیام همزمان با به هلاکت رسیدن سردژخیم نیروی تروریستی قدس قاسم سلیمانی – ۱۳دی

فعالیت کانون های شورشی همزمان با بهلاکت رسیدن قاسم سلیمان -۱۳ دیماه
فعالیت کانون های شورشی همزمان با بهلاکت رسیدن قاسم سلیمان -۱۳ دیماه

 

کانون‌های شورشی مجاهد خلق همزمان با به‌هلاکت رسیدن سردژخیم نیروی تروریستی قدس، قاسم سلیمانی که قاتل صدها هزار تن از مردم عراق و سوریه و هم‌چنین مجاهدین خلق ایران بود و در شقاوت و کشتار چیزی کم نمی‌گذاشت بر فعالیت‌های خود افزودند و دیوار شهرهای میهن را با شعارهای انقلابی خود پر کردند.

خبر به هلاکت رسیدن این بزرگترین دشمن مردم ایران و منطقه موج از شادی و رقص و پایکوبی نیروهای انقلابی در عراق و سوریه و منطقه ایجاد کرد و بر عکس نیروهای دشمن و خامنه‌ای و سران رژیم جنایتکار را در غم و اندوه فرو برد زیرا بزرگترین ابزار صدور تروریسم خود را از دست دادند و بزرگترین ضربه کاری بر این رژیم پوسیده فرود آمد.

کانون‌های شورشی با تلاشهای خودشان این پیام را دادند که رژیم در سراشیب سقوط و نابودی قرار گرفته است و خصوصاً بعد از قیام آبانماه این روند شتابی روزافزون یافته که با ضربه نهایی که توسط مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته مردم بر آن وارد خواهد شد برای همیشه از صحنه هستی حذف خواهد گردید.

 

کرج -کانون شورشی۵۵۹

نصب بنر مسعود رجوی با شعار: مسعو درجوی- گفته بودیم کاملاً موافقیم که آخوند رئیسی و پاسدار سلیمانی به لاجوردی و صیاد شیرازی ضمیمه شوند.

تهران- کانون شورشی۲۴۳

نصب بنر مریم رجوی در نظام آباد با شعار: مریم رجوی- با کشته شدن قاسم سلیمانی چرخ های سرنگونی رژیم سریع‌تر به حرکت در می‌آید.

 

تهران - کانون شورشی۱۶۰

نصب بنر مسعود و مریم رجوی با شعار: مسعود رجوی- سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است. / مریم رجوی - کانون شورشی راهگشا و راهنمای نسل شورش و عصیان

 

 

تهران - کانون شورشی۲۴۴

نصب بنر مسعود رجوی در خیابان آزادی با شعار: مسعود رجوی- پرسنل مردمی ارتش باید به مردم بپیوندند و سلاحها را به مردم و ارتش آزادیبخش ملی ایران تحویل دهند.

تهران- کانون شورشی۷۷۷

نصب بنر مسعود و مریم رجوی در منیریه با شعار: مسعود رجوی- یقین کنید که خلق ما پیروز است. / مریم رجوی- برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه بپا خیزید

تهران –کانون شورشی۷۲۱

نصب بنر مسعود رجوی در کیانشهر با شعار: مسعود رجوی- براستی که جوانان شورشگر برایتان جهنمی ساختند

 

 

 

تهران - کانون شورشی۸۵۰

نصب بنر مسعود رجوی در صادقیه با شعار: مسعود رجوی- سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است.

تهران –-کانون شورشی۱۲۱

نصب بنر مسعود و مریم رجوی در وحیدیه با شعار: مسعود رجوی- سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است. / مریم رجوی: مردم و مقاومت ایران عهد کرده‌اند که این رژیم را سرنگون کنند.

 

تبریز - کانون شورشی۹۹۹

نصب بنر نوشتاری با شعار: مریم رجوی- شهیدان این قیام که زنده‌ترین زندگانند.

گرگان -کانون شورشی ۵۰۵

بنر مسعود رجوی با شعاری در دست کانون شورشی با عنوان: ‌مسعود رجوی- براستی که از خون جوانان وطن لاله دمیده

کاشان-کانون شورشی مجاهد شهید فاطمه عبدالهی

نصب بنر مریم رجوی در بلوار یثربی با شعار: شهیدان این قیام که زنده‌ترین زندگانند.

همدان - کانون شورشی۸۷۷

نصب بنر نوشتاری مسعود رجوی با شعار: مسعود رجوی- سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b889141b-abc6-47de-9eff-2d333feec7eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات