728 x 90

فاکس نیوز: مریم رجوی می‌گوید رژیم ایران بدون سرکوب و کشتار در داخل و جنگ‌افروزی در خارج قادر به ادامه حیات نیست

2023-11-17_16-15-21
2023-11-17_16-15-21

به‌دنبال تصویب هفتادمین قطعنامه ملل متحد در محکومیت نقض حقوق‌بشر در ایران، فاکس نیوز پنجشنبه۲۵آبان  نوشت:

مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت اعلام کرد: رژیم ایران بدون سرکوب و کشتار در داخل و جنگ‌افروزی در خارج قادر به ادامه حیات نیست. مریم رجوی هم‌چنین تأکید کرد رژیم کمترین ارزشی برای اصول و معیارهای به‌رسمیت شناخته شده حقوق بشری، از جمله حق حیات، آزادی بیان، آزادی تجمعات، حقوق اقلیتهای قومی و دینی، حقوق زنان و حق دادرسی عادلانه قائل نیست و آنها را مستمراْ و به وخیم‌ترین شکل نقض می‌کند.

فاکس نیوز افزود: دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران این هفته پس از اعدام‌های بیشتر اعلام کرد «در روز چهارشنبه ۱۵نوامبر ۲۰۲۳، در حالی که کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد در حال بررسی قطعنامه‌یی در محکومیت نقض سیستماتیک و گسترده حقوق‌بشر در ایران بود، دژخیمان رژیم ایران ۶ زندانی را اعدام کردند».

شورای ملی مقاومت خاطرنشان کرد رژیمی که سازمان ملل دهها بار آن را به‌دلیل «نقض سیستماتیک و گسترده حقوق بشر» محکوم کرده است، هم‌چنان به «اعدام‌های وحشیانه به شیوه‌ای فزاینده» ادامه می‌دهد و از جامعه بین‌المللی خواسته است که ایران را «محروم» کند.

شورای ملی مقاومت نوشت: «مماشات با این رژیم که رکوردهای بی‌سابقه‌ای در اعدام‌ها، تروریسم و جنگ‌افروزی به جا گذاشته است، نقض آشکار تمام استانداردهای بین‌المللی و شناخته شده حقوق‌بشر است»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45f71d77-6d74-462c-9d21-c05b859a9ccb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات