728 x 90

علیرضا جعفرزاده به آمریکن نیوز: ساقط شدن پهپاد آمریکا در یمن کار رژیم ایران است

مصاحبه علیرضا جعفرزاده با آمریکن نیوز
مصاحبه علیرضا جعفرزاده با آمریکن نیوز

علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن طی مصاحبه‌یی با تلویزیون آمریکن نیوز گفت:

رژیم ایران از حوثیها که اساساًً توسط خودش ایجاد شده و توسط خودش تأمین مالی می‌شوند، در یمن استفاده می‌کند تا اهداف این رژیم را در یمن و کشورهای دیگر منطقه دنبال کنند.

 

تلویزیون آمریکن نیوز:

تنشها در خاورمیانه در حال افزایش است و در عین‌حال دونالد ترامپ و پنتاگون روی چگونگی واکنش به ساقط شدن پهپاد شناسایی آمریکا که بر فراز یمن پرواز می‌کرد کار می‌کنند.

علیرضا جعفرزاده به آمریکن نیوز گفت که شوکه می‌شود بشنود این شورشیان یمنی بوده‌اند که پهپاد آمریکا را ساقط کرده باشند و نه اربابان ایرانی شان.

جعفرزاده - ساقط شدن پهپاد بر فراز یمن کار رژیم ایران است و چرا که شبه‌نظامیان حوثی هیچیک از توانمندیهای ساقط کردن پهپاد آمریکا را ندارند.

سرهنگ ارل براون یک سخنگوی سنتکام که مسئولیت جنگ هوایی بر فراز یمن را در دست دارد به آمریکن نیوز گفت اقدامات تحریک‌آمیز رژیم ایران در حمایت از نیروهای نیابتی مانند حوثیها تهدیدی جدی برای این منطقه و دوستان ما است.

این سخنگوی پنتاگون به آمریکن نیوز گفت به این پهپاد که ساقط شده، شلیک شده و پنتاگون مشغول بررسی چگونگی ساقط شدن آن می‌باشد.

جعفرزاده گفت:‌ رژیم ایران از حوثیها که اساساًً توسط خودش ایجاد شده و توسط خودش تأمین مالی می‌شود، در یمن استفاده می‌کند تا اهدافش را دنبال کند و همچنین به‌طور عام در کل منطقه، اینکار را می‌کند.

 

آنچه رژیم می‌کند برای این است که روحیه سپاه پاسدارانش را بالا ببرد و همچنین به جهان بیرون نشان می‌دهد که آن‌قدر هم ضعیف نیست بنابراین یک حالت قدرت‌نمایی پوشالی هم دارد تا جهان خارج به آن توجه می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5a7542c-dd62-44a2-b7ce-c9d2a9d84406"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات