728 x 90

سناتور جیم ریش: تحریم‌های جدیدی در انتظار ایران هستند

سناتور جیم ریش
سناتور جیم ریش

سناتور جیم ریش عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز ۲۱آذر در توییتی نوشت: تحریم‌های جدیدی ب در انتظار ایران هستند.

عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در توییت خود نوشت:

«ما تحریم‌های متعددی داریم که هنوز در پشت‌پرده در انتظار هستند. من دولت را ترغیب کرده‌ام که از آنها استفاده کند، اما آنها این کار را نمی‌کنند. دلسرد کننده است - آنها به‌وضوح به اندازه کافی کار نمی‌کنند.»

روز یکشنبه ۲۱آذر، وزرای خارجه کشورهای جی۷ پس از پایان اجلاس دو روزه خود در شهر لیورپول انگلستان، قویاً به رژیم ایران هشدار دادند.

لیز تراس، وزیر خارجه انگلستان که میزبانی کشورهای جی۷ را به عهده داشت پس از پایان اجلاس به خبرنگاران گفت: از سرگیری گفتگوهای وین آخرین شانس برای رژیم ایران است که با یک راه‌حل جدی پای میز مذاکرات بیاید. هنوز فرصتی برای ایران باقی است اما این فرصت رو به اتمام است.

سی.ان.ان روز ۲۰آذر در گزارشی درباره مذاکرات اتمی وین برای نجات برجام گفت: طبق گفته مقامهای دولت آمریکا، بایدن گزینه‌های نظامی را بررسی کرده که در صورتیکه توافق چند جانبه بین ایالات متحده، ایران و سایر کشورها بر سر برنامه هسته‌یی تهران نجات نیابد، می‌تواند بخشی از تلاش برای جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌یی باشد.
سی ان ان افزود: مقامات دولت گفتند که در اکتبر، به دستور جو بایدن، رئیس‌جمهور، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، یک جلسه توجیهی از سوی رهبران پنتاگون در مورد مجموعه کاملی از گزینه‌های نظامی موجود برای اطمینان از این‌که ایران قادر به تولید سلاح هسته‌یی نیست، دریافت کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/94b5c943-4e43-4bea-bde1-4c0a34e18752"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات