728 x 90

سفیر پیشین رژیم آخوندی در لهستان: نشست ورشو را نباید دست کم گرفت

کنفرانس ورشو
کنفرانس ورشو

سفیر پیشین رژیم آخوندی وحشت خود را از نشست ورشو نشان داد و هشدار داد نباید آن را دست کم گرفت.

محمد طاهری طی مصاحبه‌یی گفت: نشست ورشو نتایجی که آمریکایی‌ها به‌دنبال آن بودند تمام و کمال حاصل نشد.

البته این بدین معنا نیست که باید نسبت به آن بی‌توجه بود؛ چرا که نفسِ برگزاری چنین نشستی و گردهم آوردن مخالفان منطقه‌یی و جهانی ایران در کنار یکدیگر، می‌تواند برای امنیت و منافع ملی کشور مان مضر باشد.

وی افزود: از سویی نباید به این دل‌خوش بود که کشورهایی مانند روسیه و چین در این نشست حاضر نشدند. هر چند عدم حضور این دو قدرت اقتصادی و نظامی می‌تواند نقطه امیدی برای ما باشد، اما فراموش نکنیم احتمال جهت‌گیری اروپا به سمت ایالات‌متحده وضعیتی را به وجود خواهد آورد که روسیه و چین نمی‌توانند به جبران آن کمک کنند.

طاهری اضافه کرد: نکته دیگری که باید بدان توجه داشت، تلاشی است که دولت ترامپ از زمان روی کار آمدن علیه جمهوری اسلامی داشته و دارد. خروج از برجام، بازگرداندن تحریم‌ها، نزدیکی به اعراب منطقه، نشست ورشو و... همگی از اهداف ضدایرانی دولت ترامپ پرده برمی‌دارد

وی در پایان گفت: به‌نظر می‌رسد جمهوری‌خواهان این بار قصد ندارند کوتاه بیایند و تلاش می‌کنند هرآنچه در توان دارند علیه جمهوری اسلامی به میدان آورند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d5b6501b-a344-47d9-85e5-36b131ea903b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات