728 x 90

سربریدن نظام به‌پای رئیسی

همه می‌دانستند که خامنه‌ای قصد دارد مهره‌های باند رقیب را جراحی کند؛ اما هیچ‌یک از مهره‌های باند مغلوب فکر چنین قلع و قمعی را هم نمی‌کرد، چون آنها هم تمام تلاش‌شان حفظ همین رژیم است؛ اما خامنه‌ای تصمیمش بر یک‌پایه کردن نظامش بود.

پس از حذف عجیب مهره‌های باند مغلوب و باند خودی، جنگ گرگ‌ها در درون نظام شدت گرفت. رائفی‌پور عکس در بازداشگاه اوین را در توئیترش گذاشت و باند مغلوب را تهدید کرد. آخوند طائب سرکرده‌ٔ قرارگاه موسوم به عمار سپاه هم گفته: «کشور وارد صحنه یک تغییر و خانه‌تکانی می‌شود» اما دادستان تهران که از مهره‌های آخوند رئیسی است کار را به جایی رساند که دیگر کاندیداهای سیرک انتخابات رژیم را تهدید کرد و گفت: «در صورت عبور نامزدها از خطوط قرمز نظام با آنها برخورد خواهد شد» یعنی می‌خواهد همین مهره‌های دست‌چین شده‌ٔ باند خامنه‌ای را نیز آب‌بندی کند که کاری به سوابق و جنایت‌های آخوند رئیسی نداشته باشند.

روزنامه حکومتی مستقل هم تیتر زد: «بیش از یک‌سال است که صدا و سیما با کنار گذاشتن رودربایستی برای «رئیسی» رپرتاژ آگهی می‌کند»

خامنه‌ای تمام توانش را به‌کار گرفته تا با سرکار آوردن آخوند جلاد رئیسی، راه نفسی برای نظام از پا افتاده‌اش باز کند؛ اما نمی‌داند، بر آتشی می‌دمد که در حال تنوره کشیدن است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dde223f6-49ff-4416-b273-c6740d3b12f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات