728 x 90

رژیم آخوندی رسماً قیمت روغن موتور را گران کرد

گران شدن روغن موتور
گران شدن روغن موتور

سازمان به‌اصطلاح «حمایت مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان» رژیم آخوندی روز سه‌شنبه ۲۵آذر قیمت روغن موتور دیزلی را ۵۳درصد و روغن موتور بنزینی را ۴۰درصد افزایش داد.

رژیم آخوندی وقیحانه اعلام کرد: «قیمت‌گذاری جدید به‌منظور جلوگیری از هر گونه افت در تأمین و بروز کمبود این کالا در سطح بازار و حفظ وضعیت حداقلی تا پایان سال جاری بوده است».

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا، افزایش قیمت روغن موتور بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در صد و نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار صورت گرفته است.

در همین حال خبرگزاری حکومتی ایسنا سه‌شنبه ۲۵آذر در خبری با عنوان «شیب افزایش قیمت کالاهای اساسی تندتر شد» نوشت: «جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که از بین انواع برنج، گوشت و شکر که وضعیت قیمت آنها در آبان ماه امسال منتشر شده، قیمت تمام کالاها بین ۲۰ تا ۱۰۷درصد نسبت به آبان سال قبل افزایش داشته و مقایسه این آمار با گزارشهای ماه‌های قبل حاکی از این است که شیب افزایش قیمت کالاهای اساسی تندتر شده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/54593aba-daf2-413c-bb28-d37d6f990977"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات