728 x 90

خوزستان؛ تشنه آب، تشنه آزادی، هزاران درود

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت

خوزستان

تشنه آب، تشنه آزادی

هزاران درود

نظام فاشیستی مذهبی آخوندها در طول عمر نکبت‌بار و حکومت ضدایرانی خود تمام هستی ایران‌زمین را به فنا داد و حتی اولین نیازمندی‌های طبیعی و به حق را از ملت دریغ می‌کند، از جمله برق، آب و دیگر مایحتاج روزانه.

اکنون در پی فساد نهادینه شده و پروژه‌های غیرعلمی و بی‌آینده که فقط نمادی از دزدی و غارت این رژیم می‌باشد شاهد خشکی و بی‌آبی سرزمین خوزستان هستیم، سرزمینی حاصلخیز و سرشار از طلای سیاه و آب فراوان.

هموطنان تشنه لب خوزستان، ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزشی ملی و مردمی بنا بر وظیفه و به‌رسم جوانمردی جهان پهلوان تختی در کنار شما و حامی قیام شما هستند و همراه با همه ایرانیان از خواسته‌ها و مطالبات شما با افتخار دفاع می‌کنند.

در پی ایستادگی و اراده هموطنان خونگرم و غیور خوزستانی، به‌ویژه هموطنان شجاع عرب، دیگر هموطنان از استانهای مختلف و دیگر اقوام با اعتراضات و تظاهرات خود در نبردی دلاورانه به صفوف آنها شتافتند.

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران ضمن درخواست از تمامی ملت قهرمان پرور جهت پیوستن به قیام تشنگان از کلیه ورزشکاران ملی و مردمی هم دعوت می‌کند که به وظیفه ملی خود عمل کنند و هم صدا و هم‌سو با قیام‌کنندگان روز سرنگونی را نوید بخش باشند.

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران از مجامع بین‌المللی، سازمانها و ارگانهای حقوق‌بشری و کشورهای مختلف انتظار دارد که در این وضعیت بحرانی با تمام قدرت به یاری هموطنان قیام‌کننده به شتابند.

نظام جنایت، خیانت، غارتگر و سراسر فاسد توانایی تأمین نیازهای اولیه و به حق شهروندها در هیچ نقطه‌ای از ایران عزیز را ندارد، در این چند روز و شب در خوزستان سوزان گسترده بر طلای سیاه و پر آب‌ترین سرزمین، ولی اکنون تشنه، قیام‌کنندگان را به خاک و خون کشانده است.

هموطنان در سراسر ایران! ورزشکاران متعهد و مردمی! امروز بایستی فریاد ملت تشنه، تشنه آب و آزادی خوزستان که همواره تحت سرکوب و محرومیت بودند و هستند باشیم. این قیام بشارت می‌دهد که دیر نخواهد بود که ملت ایران با اتحاد و همبستگی و با حضور کانون‌های شورشی و ارتش آزادی کل نظام را با خامنه‌ای، روحانی و رئیسی قاتل کشتار ۱۳۶۷ برای همیشه به زباله‌دان تاریخ بیاندازند.

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران

۴مرداد۱۴۰۰

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ddac4a72-4e9d-4178-9803-01688c84136f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات