728 x 90

خبرگزاری فرانسه: گسترش تحریم‌های وسیع آمریکا علیه رژیم تهران

وزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه نهادها و مقام‌های رژیم آخوندی که در نقض حقوق‌بشر شرکت داشتند نوشت: آمریکا روز سه‌شنبه ۱۶آذر، پیش از شروع مجدد مذاکرات هسته‌یی با رژیم ایران که هفته گذشته بدون هیچ پیشرفتی متوقف شد، تحریم‌های جدیدی را علیه ۱۲مقام و نهاد رژیم ایران به‌دلیل نقض «جدی» حقوق‌بشر اعمال کرد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: گسترش تحریم‌های وسیع آمریکا علیه رژیم تهران پس از آن صورت گرفت که اولین مذاکرات مستقیم در مورد محدود کردن برنامه هسته‌یی در ۵ماه گذشته به‌نتیجه نرسید.

 

رویترز در همین رابطه نوشت: در اقدامی به‌مناسبت هفته اجلاس آمریکا برای دموکراسی، وزارت خزانه‌داری طی بیانیه‌یی اعلام کرد که سرکوب و تضعیف دموکراسی را با لیست‌گذاری افراد و نهادهایی که به‌سرکوب خشونت‌آمیز تظاهر کنندگان در ایران هدف قرار داده است.

خطیب‌زاده سخنگوی وزارت‌خارجهٔ رژیم: در میانه گفتگوهای وین، آمریکا از اعمال تحریم دست بر نمی‌دارد. تشدید تحریم‌ها در تضاد با جدیت و حسن‌نیت ادعایی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bb223ea-d5b3-47a3-8c42-67f32257e102"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات