728 x 90

جیانا گانچا نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا: تهدیدات اسدی شاهدی بر ضرورت اتخاذ سیاست جدی در قبال رژیم ایران است

جیانا گانچا نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا
جیانا گانچا نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا

جیانا گانچا نماینده پارلمان اروپا از ایتالیا:

تهدیدات اسدی شاهدی بر ضرورت اتخاذ سیاست جدی

در قبال رژیم ایران است

سؤال پارلمانی از رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا

سایت پارلمان اروپا روز ۱۷آذر۹۹ ضمن به‌روز کردن سؤال پارلمانی جیانا گانچا از ایتالیا خطاب به نماینده عالی اتحادیه اروپا برای سیاست خارجی و امنیتی، به‌نقل از این نماینده پارلمان نوشت:

دادگاه بلژیک در آنتورپ اسدالله اسدی دیپلمات رژیم ایران در وین را به‌جرم تحویل بمب تی ای تی پی به یک زوج برای حمله در تابستان ۹۷ به یک گردهمایی در پاریس محاکمه کرده است. صدها سیاستمدار برجسته از دوسوی آتلانتیک از جمله بسیاری شخصیتهای اروپایی در آن گردهمایی شرکت کرده بودند. مصونیت دیپلماتیک اسدی ظرف ۴۸ساعت لغو شد و از سوی آلمان به مقامات بلژیکی تحویل داده شد.

در خلال بازجویی، اسدی عمل تروریستی از جانب رژیم ایران در پهنه گسترده‌تری در خاورمیانه را برجسته کرد و گفت تعدادی گروه‌های تروریستی به محاکمه وی نگاه می‌کنند و اگر بلژیک از متهمین حمایت نکند آماده هستند حملات جدیدی را در خاک کشورهای غربی انجام دهند.

نماینده پارلمان اروپا جیانا گانچا سپس از نماینده عالی اتحادیه اروپا برای سیاست خارجی و امنیتی می‌پرسد که آیا او تأیید می‌کند چنین تهدیدهایی از جانب اسدی شاهدی قوی بر این است که یک سیاست جدی علیه اقدامات تهدید کننده رژیم ایران در اروپا ضروری است؟ و آیا راه‌کارهای مشخصی در رابطه با حکومت ایران و تهدیدات مطرح شده از سوی دیپلمات دستگیر شده‌اش اسدالله اسدی (علیه بلژیک) اتخاذ شده است؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff9e7584-b905-4288-b869-5cd8af482038"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات