728 x 90

جزییات جدیدی از حمله هوایی به پایگاه شبه‌نظامیان عراقی رژیم ایران، محل نگهداری موشکهای بالستیک برای انتقال به سوریه و لبنان

حمله هوایی به پایگاه شبه‌نظامیان عراقی رژیم ایران - عکس از آرشیو
حمله هوایی به پایگاه شبه‌نظامیان عراقی رژیم ایران - عکس از آرشیو

جزییات جدیدی از حمله هوایی به پایگاه شبه‌نظامیان عراقی رژیم ایران در استان صلاح‌الدین عراق فاش شد. این پایگاه یک سرپل ارتباطی با سوریه و لبنان بوده و تجهیزات مختلف نظامی از آنجا به این دو کشور منتقل می‌شده است:

العربیه فاش کرد پایگاه متعلق به شبه‌نظامیان حشدالشعبی عراق که روز جمعه مورد حمله هوایی قرار گرفت محل نگهداری موشکهای بالستیک بود. موشک‌هایی که رژیم قصد داشت آنها را به سوریه و از آنجا به لبنان برای حزب‌الله منتقل کند

به گزارش این منبع از استان صلاح‌الدین عراق: جنگنده‌های ناشناس ساعت ۲بامداد روز جمعه ۲۸تیر به یکی از اردوگاههای حشدالشعبی را در استان صلاح‌الدین بمباران کردند که در نتیجه این بمباران تعدادی از افراد سپاه پاسداران ایران و شماری از افراد حزب‌الله لبنان در این حملات هوایی کشته شدند.

شورای عشایر عرب سنی در استان‌ صلاح‌الدین، گفتند دو جنگنده ناشناس این اردوگاه که محل نگه‌داری موشکهای بالستیک رژیم ایران است را بمباران کردند.

طبق گفته شورای عشایر عرب سنی در عراق تعدادی از افراد حزب‌الله لبنان و افرادی از سپاه پاسداران که در این اردوگاه مستقر بودند، کشته شدند.

منابع عراقی در صلاح‌الدین می‌گویند، مدت‌هاست که نیروهای ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا تحرکات سپاه و حزب‌الله لبنان را در اردوگاه شبه‌نظامیان حشدالشعبی عراق در استان صلاح‌الدین زیر نظر داشتند.

 

 

قرارگاه شبه‌نظامیان حشدالشعبی وابسته به رژیم آخوندی در استان صلاح‌الدین در عراق بمباران شد و شماری از پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم کشته شدند.

به گزارش تلویزیون العربیه ۲۸تیر، در این قرارگاه موشکهای بالستیک متعلق به رژیم ایران وجود داشته و شورای عشایر عراق اعلام کرده تعدادی از عناصر شبه‌نظامی حزب‌الله و سپاه پاسداران رژیم ایران به‌قتل رسیده‌اند.

ارتش عراق نیز اعلام کرد قرارگاه وابسته به حشد شعبی با پهپاد ناشناس بمباران شده است.

خبرنگار العربیه افزود: این قرارگاه مربوط به حشد شعبی و سپاه پاسداران رژیم ایران است.

 

روزنامه االشرق‌الأوسط نیز خبر داده بود: شماری از اعضای حزب‌الله و سپاه پاسداران در حمله هوایی توسط یک هواپیمای ناشناس بر روی کمپ (حشدالشعبی) در عراق کشته شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00f97bd2-ffbb-4f57-ad6a-d16aea481b01"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات