728 x 90

جان بولتون: نکته مهمتر در فشار حداکثری به رژیم ایران، ایستادن در کنار اپوزیسیون است

جان بولتون
جان بولتون

جان بولتون در مصاحبه با تلویزیون الحدث ۱۶اردیبهشت در پاسخ به سؤالی درباره پیآمد خروج ترامپ از توافق اتمی و میزان تأثیر سیاست فشار حداکثری بر رژیم آخوندی گفت: ناکامیهای سیاست‌های ترامپ به‌خاطر فشار نیاوردن نبود بلکه به‌خاطر این بود که فشار کافی را وارد نیاورد. من فکر می‌کنم بسیاری از کشورهای منطقه با این نکته موافق هستند. زیرا رژیم ایران طرح و برنامه‌هایی برای افزایش نفوذش بر مناطقی مثل عراق و ارتباط آن با رژیم سوریه و حزب‌الله در لبنان و کنترل بر منطقه خاورمیانه و سوءاستفاده از حوثیها دارد. اگر با این رژیم به حد مورد نیاز برخورد نکنیم تهدیدی باقی خواهد ماند. لذا باید به آنها فشار بیشتری آورد.

بولتون در پاسخ به این سؤال که مقصود شما از فشارهای حداکثری دیگری که باید بر رژیم وارد کرد چیست؟ گفت: منظور فشار بیشتر اقتصادی و نکته مهمتر ایستادن در کنار اپوزیسیون مردم ایران است.

وی در ادامه راجع به نتایج و پیآمد فشار حداکثری بر حکومت آخوندی توضیح داد که این موضوعی است که در سرنگونی سریع رژیم کمک کننده است و در پیآمد آن، ممکن است که تمامیت رژیم با یک ضربه فرو بپاشد.

ما اکنون در داخل ایران مخالفت بیشتری با رژیم را می‌بینیم و اگر چه این موضوع در رسانه‌ها اعلام نمی‌شود ولی همه ما شاهد تظاهرات در سراسر کشور هستیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6511ce3a-44c4-41e1-99d1-cead58249df9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات