728 x 90

توئیت محمد مهاجری و وحشت از آینده نظام با آمدن رئیسی جلاد

محمد مهاجری از مهره‌های  باند غالب
محمد مهاجری از مهره‌های باند غالب

محمد مهاجری از باند غالب نظام روز شنبه ۶اردیبهشت در توئیتی خطاب به رئیسی جلاد وحشت از آینده نظام را برملا کرد و نوشت:

بسیاری از هم نسلان من، نه از بحبوحه انقلاب ترسیدند، ... نه حوادث۷۸ و۸۸ و۹۸ و... اما بعد از رئیس‌جمهور شدن شما در انتخابات۱۴۰۰ در غیاب اکثریت ملت، و ناکارآمدی دولت سیزدهم نگران غرق شدن مملکتند. از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود.

محمد مهاجری همچنین روز شنبه ۳ اردیبهشت در گفت‌و گو با خبرگزاری حکومتی ایلنا وضعیت دولت رئیسی را ضعیف توصیف کرد و گفت: کابینه آقای رئیسی واقعاً ضعیف است و شاید بتوان گفت دولت آقای رئیسی تا اینجای کار با فاصله یکی از ضعیف‌ترین دولتهای بعد از انقلاب است.

وی در ادامه وزرای کابینه رئیسی را اینچنین تعریف کرد: دولتی بر سر کار آمد که بعد از هشت ماه، رئیس بانک مرکزی آن مورد انتقاد مدیران اقتصادی دولت است، وزیر رفاه به جای کار کردن حرف‌های خنده‌دار می‌زند، وزیر صمت وعده‌هایی می‌دهد که کاملاً مشخص است قابلیت اجرایی ندارد، وزیر نفت شعارهایی می‌دهد که نفت می‌فروشیم و پول آن را هم به داخل می‌آوریم اما می‌بینید که مردم چیزی احساس نمی‌کنند و تورم هم به‌شدت در حال افزایش است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4ae13e2-069e-4ab7-9ff3-b4c0a69445ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات