728 x 90

تلاش بیهوده سرکرده حزب‌الشیطان برای شستن دستهای رژیم ولایت و دربردن خامنه‌ای از نتایج جنگ‌افروزی

حسن نصرالله
حسن نصرالله

تلاش بیهوده سرکرده حزب‌الشیطان برای شستن دستهای رژیم ولایت و دربردن خامنه‌ای از نتایج جنگ‌افروزی همراه با تهدید های نسیه و تصریح بر پیش بردن خط خامنه‌ای و اقتدا به سرمار تحت عنوان ”امام خامنه‌ای“

 

حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای بعد از چند روز که از جنگ ۳۳ روزه گذشته بود و هیچ افق روشنی نبود به ما گفت که شما پیروز می‌شوید

 

تلویزیون رژیم ۱۲ آبان ۱۴۰۲:

حسن نصرالله: خود من شخصاً هم‌چنین و از تجربه شخصی خودم که با امام خامنه‌ای داشتم حفظ‌الله قبلاً هم به ما گفت در روزهای قبل هم گفته است از همین ایمان و عقیده غزه پیروز خواهد شد. فلسطین پیروز خواهد شد و خود امام خامنه‌ای به ما گفت که بعد از چند روز از جنگ ۳۳روزه گذشته بود که هیچ افق روشنی نبود، به ما گفته بود که شما پیروز می‌شوید بلکه شما به یک نیروی بزرگ متحول و تغییر خواهید کرد.

این عملیات بزرگ و وسیع و گسترده اولاً تصمیمش کاملاً صددرصد فلسطینی بود و اقدامش و اجرایش صددرصد فلسطینی بود. خب بله صاحبان این عملیات این رو مخفی کرده بودند حتی از برخی از جنبش‌های دیگری که در غزه بودند.

برخلاف برخی‌ها که صحبتها می‌کنند حالا می‌بینیم که الآن در جنگی که هست برخی‌ها می‌خواهند تضعیف روحیه کنند یا فتنه‌انگیزی کنند برخلاف این صحبت‌ها که بعضی‌ها می‌گویند این مخفی بودنش ما را ناراحت نکرد محور مقاومت را اصلاً مطلقاً ناراحت نکرد.

باشه وقتی یک جنگی به راه می‌افتد حالا یک جایی مثلا بگویند بله مرتبط است با برجام پرونده هسته‌یی ایران نمی‌دونم مذاکرات ایرانی - اروپایی است. مربوط است به مذاکرات ایرانی - آمریکایی ست. در خدمت اهداف ایران در منطقه است آقا جان اینها می‌خواهند موضوع را پرت کنند منحرف کنند.

جمهوری اسلامی ایران از روزی که امام خمینی قدس‌سره این انقلاب را برپا کرد تا الآن که امام خامنه‌ای حفظه‌الله تا الآن که این انقلاب وجود دارد حمایت می‌کند کمک می‌کند علناً روز روشن تمام جنبش‌های مقاومت در لبنان فلسطین و منطقه، اما هیچ‌گاه هیچ فشاری یا هیچ توصیه‌ای به اینها نکرده است و هیچگاه از فرماندهان‌شون چیزی نخواسته است مطلقاً..

آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد یک جنگ سرنوشت‌ساز تاریخی و بعد از آن مثل قبل‌اش نخواهد بود و این لذا بر همگان باید که مسئولیت‌پذیر باشند.

وقتی که صحبت می‌کنیم که مسئولیت‌پذیر باشید باید اهداف‌مان را تعریف کنیم اهداف نزدیک اهداف دور که باید همه برایش کار کنیم حالا به‌نظر من دوتا هدف هست:

اولین هدف این‌که باید همه شبانه روز برایش کار کنند توقف این تجاوز به باریکه غزه است وقف توقف این جنگ به غزه است.

اما هدف دوم برخی‌ها می‌خواهند تحریف کنند تشکیک کنند شبهه کنند برخی‌ها می‌گویند که اگر غزه پیروز شد یعنی ایران پیروز شد این درست نیست این تحریف است این شبهه است (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۲آبان).

 

آسوشیتدپرس روز ۱۲آبان گزارش داد: «رهبر حزب‌الله تهدید به تشدید تنش کرد و در همین حال نتانیاهو آتش‌بس در غزه را تا زمان آزادی گروگانها رد کرد. رهبر حزب‌الله لبنان روز جمعه گفت که شبه‌نظامیان (او) مشغول درگیریهای بی‌سابقه فرامرزی با اسراییل هستند و تهدید به تشدید تنش کرد...

حسن نصرالله در سخنرانی خود... از اعلام این‌که حزب‌الله به‌طور کامل در جنگ اسراییل و حماس شرکت می‌کند یا نه، خودداری کرد. نصرالله... گفت که جنگ در مرز لبنان و اسراییل به ابعادی که تاکنون دیده شده «محدود نخواهد شد».

 

سی.ان.ان روز ۱۲آبان دربارهٔ سخنرانی سرکردهٔ حزب‌الشیطان وابسته به‌رژیم، گزارش داد: «دبیرکل حزب‌الله از حملات ۷ اکتبر تمجید کرد و گفت که این حملات کاملاً توسط حماس طراحی و اجرا شده است...

نصرالله با بیان این‌که ۷ اکتبر باعث یک «زلزله سیاسی» در اسراییل شد و «اثرات ماندگار» بر درگیری با اسراییل خواهد داشت افزود که این حملات ضعفهای نظامی (اسرائیل) را آشکار می‌کند.

سی.ان.ان، اضافه کرد: «سخنرانی (نصرالله) در بحبوحه تشدید درگیریها بین (حزب‌الله) تحت حمایت (رژیم) ایران و اسراییل انجام می‌شود که نگرانی‌ها را در مورد یک جنگ بالقوهٔ منطقه‌یی گسترده‌تر برانگیخته است».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2abd1e30-7c10-46c3-8704-c3e75081d80f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات