728 x 90

تجمع و اعتراض کسبه بازار قشم، فرهنگیان مازندران در تهران و کارگران شهرداری لالی

اعتراض کسبه بازار قشم به بسته بودن گمرگ در قشم
اعتراض کسبه بازار قشم به بسته بودن گمرگ در قشم

اعتراض کسبه بازار قشم به بسته بودن گمرگ در قشم

بیش از ۳۰۰نفر از کسبه بازار قشم در اعتراض به ترخیص نشدن کالاهای خود از گمرگ یکشنبه ۲۲تیر دست به اعتراض زدند.
یکی از کسبه گفت از برج ۱۲ از هند خرید کردم، بارم آمده دبی اما به‌خاطر کرونا، گمرک دبی بسته شد. بعد از یک هفته گمرگ دبی باز شد گمرک ایران بسته شد. وضعیت بازاریان قشم خیلی خرابه کرونا که بازار را خراب کرده از این ور هم بار مردم را در گمرگ نگه داشته‌اند و ترخیص نمی‌کنند.

تجمع اعتراضی فرهنگیان مازنداران در مقابل مجلس ارتجاع

امروز یکشنبه ۲۲تیرماه ۱۳۹۹ فرهنگیان شاغل در مدارس غیرانتفاعی استان مازندران با سفر خالی در مقابل ساختمان مجلس در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این فرهنگیان معترض نسبت به اوضاع نامناسب اقتصادی و همسان نبودن درآمد با خرج‌کرد روزانه و محرومیت از استخدام رسمی در آموزش و پرورش که باعث شده از امنیت شغلی محروم شوند این تجمع اعتراضی را برگزار کردند.

-قیام

کارگران شهرداری لالی سفرهٔ خالی خود را در مرکز این شهر پهن کردند

عصر شنبه ۲۱تیرماه کارگران شهرداری لالی در اعتراض به ۱۰ماه حقوق معوقه و ۵ماه عدم پرداخت بیمه با پهن کردن سفره‌ٔ خالی در میدان شهدای ۲۱دی و در دست داشتن پلاکارد اعتراضی تجمع کردند.

مخاطب قرار ندادن شهردار و شورای شهر در این تجمع، ااحتمالاً قطع امید کارگران شهرداری از آنهاست.

در شهرستان کوچکی که به‌گفته‌ٔ فرماندار این شهر، از ۶حلقه چاه نفت فعال آن، روزانه ۱۱هزار بشکه نفت استخراج می‌شود این حق کارگران و مردم این شهر نیست.

-قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a01c652-5d09-4821-862c-3279163b8e9a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات