728 x 90

بیانیه مجلس ارتجاع: لفظ راستی‌آزمایی سریع تله جدیدی است که برای مذاکرات تدارک دیده‌اند

مجلس ارتجاع - ۲۴فروردین
مجلس ارتجاع - ۲۴فروردین

۲۰۴عضو مجلس ارتجاع در بیانیه‌یی نسبت به از سرگیری مذکرات هسته‌ای رژیم با کشورهای ۱+۴ و آمریکا در وین واکنش نشان دادند و گفتند جریان مذاکرات با تعجیل و شتابزدگی همراه است. امروز نشانه‌هایی از شتاب و عجله برای رسیدن به توافقی هر چند غیرمتوازن به چشم می‌خورد.


به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا، ۲۰۴ نفر از اعضای مجلس ارتجاع روز سه شنبه ۲۴فروردین گفتند: روزی با دستور کار هر توافقی بهتر از عدم توافق است، تعجیل در مذاکره نهادینه شد و ثمره آن برجامی عاری از دست‌آوردهای عینی و ملموس بود و امروز با شعار پرهیز از فرصت‌سوزی در حال ورود به خسارت دیگری هستیم تا با دادن امتیازهای نقد، وعده‌های نسیه‌ای دریافت کنیم.

در این بیانیه همچنین آمده است: بازی با لفظ راستی‌آزمایی سریع نشان از تله جدیدی است که آمریکا و طرف غربی برای مذاکرات تدارک دیده‌اند. همزمانی تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا علیه نظام و خرابکاری در سایت نطنز به ما گوشزد می‌کند که نباید به وعده غرب و لبخند دیپلماتیک آن اعتماد کرد.

نقش مجلس در راستی‌آزمایی واقعی تحریم‌ها و تحقق شاخصهای انتفاع اقتصاد نظام از محل رفع تحریم‌ها حیاتی و غیرقابل خدشه است. راستی‌آزمایی واقعی تحریم‌ها هم حداقل ۳ تا ۶ماه زمان نیاز دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57003dc4-e826-42cc-9d81-a9667498a02b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات