728 x 90

بیانیه جمعی از کسبه و بازاریان تهران در حمایت از اعتصاب کامیونداران

اعتصاب رانندگان کامیون
اعتصاب رانندگان کامیون

جمعی از کسبه و بازاریان تهران امروز پنجشنبه ۱۰خرداد ۹۷ طی بیانیه‌یی حمایت خود را از اعتصاب رانندگان کامیون اعلام کرد. در این بیانیه آمده است:

با درود بر مبارزین-مجاهدین-قیام آفرینان-هموطنان به‌ویژه اعتصاب‌کنندگان بازاری و کامیونداران.

ما جمعی از کسبه و بازاریان تهران از این اعتصاب همگانی حمایت و اعلام همبستگی می‌کنیم. متأسفانه به‌دلیل مشکلات اقتصادی و عدم کفایت مسئولان رژیم منفور روز به روز شاهد مشکل اقتصادی وفلج شدن اقتصاد کشور هستیم که اینها همه از پیآمد وجود رژیم سفاک بی‌کفایت خامنه‌ای دجال بر ایران عزیزمان هست که بی‌شک روز سرنگونی نزدیک است.

اقتصاد کشور از بین رفته تمام ذخایر آبی نفتی گازی کشور به‌دلیل عدم کفایت رژیم نابود شده رژیم منفور آخوندی سر در گم در مشکلات اقتصادیست تمام ذخایر و پول‌های کشور یا اختلاس و یا خرج در کشورها و گروهای تروریستی که رژیم منفور آخوندی از آنها حمایت می‌کند شده است.

امروز کامیونداران و بازاریان با وجود مشکل‌های اقتصادی فراوان و سختی‌هایی که در این راه است مخصوصاً در این ایام که قیمت اجناس سر به فلک کشیده و درآمد با هزینه‌ها فاصله‌ای هزار چندان دارد هم‌چنان دست از اعتصاب نکشیده و با عزمی راسخ بر راه خود استوارند.

ما جمعی از کسبه و بازاریان تهران هم صدا و هم‌پیمان با کامیونداران و بازاریان اعتصاب کننده همراه هستیم تا به یاری خدا رژیم ضدایرانی را به زانو درآوریم.

درود بر مجاهدین خلق ایران

مرگ بر رژیم آخوندی (خامنه‌ای دجال)

درود بر اعتصاب‌کنندگان بازاری و کامیونداران خرداد ۹۷

 

حمایت سایر اقشار از اعتصاب کامیونداران

مهندسان عمران و معماری تهران در یک بیانیه از اعتصاب سراسری کامیونداران حمایت کردند. در این بیانیه آمده است:‌ در روزگاری که آرامش و رفاه از کشورمان رخت بر بسته است و فقر و اختلاس بیداد می‌کند، ما جمعی از مهندسان عمران و معماری تهران حمایت خود را از اعتصاب کامیونداران با شرف در سرتاسر ایران اعلام نموده و خواهان رسیدن آنان به حقوق برحقشان هستیم و بر همت و غیرتشان درود می‌فرستیم.

جمعی از بازنشستگان استان گلستان از اعتصاب رانندگان کامیون حمایت کردند.

زندانیان سیاسی تبعیدی در زندان مرکزی اردبیل ۸خرداد ۹۷ طی پیامی از اعتصاب رانندگان کامیون در شهرهای مختلف میهن حمایت کردند.

زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه نیز طی بیانیه‌یی از اعتصاب کامیونداران حمایت کردند.

 

مطالب مرتبط:

 

پیام همبستگی زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه با کامیونداران اعتصابی سراسر کشور

اعلام همبستگی نفتگران ایران با اعتصاب سراسری کامیونداران کشور

اعتصاب رانندگان کامیون، همبستگی سندیکای رانندگان جاده‌یی آمریکا(تیمسترز)

حمایت پیتر مورفی از استرالیا از اعتصاب رانندگان کامیون

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04605999-2a12-49bc-b182-cfa121e785bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات