728 x 90

سنگسار,اعدام زندانيان سياسي,

شرکت هواداران مجاهدین در تظاهرات اعتراضی مردم بلژیک علیه اعدام و سنگسار

-

شرکت هواداران مجاهدین در تظاهرات اعتراضی مردم بلژیک علیه اعدام و سنگسار
شرکت هواداران مجاهدین در تظاهرات اعتراضی مردم بلژیک علیه اعدام و سنگسار
روز شنبه، ۱۸سپتامبر، تظاهرات اعتراضی به‌دعوت سازمان عفو بین‌الملل و تعدادی از سازمانهای حقوق‌بشری مقیم بلژیک علیه سنگسار و اعدام در ایران برگزار شد که هواداران سازمان مجاهدین و مقاومت ایران نیز در این تظاهرات اعتراضی به شکل گسترده شرکت کردند. هموطنان آزاده در این تظاهرات به روشنگری گسترده و افشای جنایات رژیم آخوندی پرداخته و شرکت‌کنندگان بلژیکی را با ماهیت رژیم آخوندی و نقش مقاومت ایران آشنا کردند.
این تظاهرات که ساعت ۱۰۳۰ شروع شد، تا ساعت ۱۲۳۰ ادامه داشت و تعدادی از نمایندگان و فعالان سازمانهای حقوق‌بشری به سخنرانی پرداختند. هم‌چنین بنا‌به‌دعوت برگزارکنندگان این مراسم، خانم پرنیان سرآمد، از طرف کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت، به سخنرانی پرداخت. وی ضمن محکوم کردن سنگسار سکینه محمدی و مجازاتهای وحشیانه در ایران، تآکید کرد که در چارچوب این رژیم قرون‌وسطایی نباید انتظار اتمام اعدام و شکنجه و سنگسار داشت، چرا که این رژیم برای ادامه بقای خودش به این سیاست سرکوبی نیاز دارد.
خانم پرنیان سرآمد ضمن اشاره به زندانیان سیاسی زیر اعدام، از جمله خانم فرح واضحان، خواستار مداخله سازمانهای بین‌المللی و مجامع حقوق‌بشری برای جلوگیری از اعدام زندانیان سیاسی محکوم به اعدام شد. این سخنرانی با استقبال شدید شرکت‌کنندگان و تظاهرکنندگان بلژیکی مواجه شد. تلویزیون فلامان زبان VRT بخشی از مصاحبه‌های خود با دو تن از هواداران مقاومت را پخش کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd6405fb-799c-428b-baa9-d9ff87be3a75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات