728 x 90

پیام همبستگی زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه با کامیونداران اعتصابی سراسر کشور

زندان مرکزی ارومیه
زندان مرکزی ارومیه

مردم آزاده ایران!

کامیون‌داران زحمتکش و عزیز کشور!

مدتهاست در گوشه و کنار این مرز و بوم صدای اعتراض و اعتصاب مردم به گوش همه ما رسیده است. یک روز بازار تهران؛ یک روز شهرهای بانه و مریوان و سردشت و پیرانشهر؛ یک روز بازار طلای مشهد؛ یک روز معلمان و حالا یک هفته است که کامیون‌داران عزیز سراسر کشور به صف اعتراضات پیوسته‌اند.

آنان هم مانند سایر هموطنانمان نسبت به بی‌عدالتی و غارت و چپاول حاکم بر کشور؛ دست به اعتراض و اعتصاب زده‌اند.

کامیون‌داران برای آن که بتوانند اسباب رفاه و آسایش مردم کشور را فراهم آورند؛ کانون گرم خانواده را شبانه روز ترک می‌کنند و با تنها سرمایه‌شان که همان خودروهایشان است؛ به جاده‌ها می‌زنند.

آنها مهمترین سرمایه زندگی‌شان یعنی جانشان را برای کسب لقمه نانی به خطر می‌اندازند. اما حقوق آنان به یغما و چپاول می‌رود.

خوشبختانه اعتراض و اعتصاب یکپارچه شما عزیزان برای احقاق حق و دستیابی به عدالت اجتماعی با حمایت اقشار مختلف مردم روبه‌رو شده است.

ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه؛ حمایت و پشتیبانی خود را از شما کامیون‌داران ارجمند و زحمتکش کشورمان اعلام می‌کنیم. جاده‌های کشور را در دست بگیرید؛ در خیابانها و جاده‌ها دست در دست هم با صفوف فشرده بمانید و دست از مقاومت برندارید. اینچنین است که دیکتاتور به زانو درمی‌آید. هیچ نیرویی قوی‌تر از نیروی ملتی که اراده کرده است؛ سرنوشت خود را در دست بگیرد؛ نیست.

مطمئنا پیروزی با شماست.

جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه ۶خرداد ۹۷

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce4140a1-fd5d-417b-83cd-5476c28c80c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات