728 x 90

بحران رأس نظام و اظهارات رئیس‌جمهور قبلی رژیم درباره فساد و فضیحت قضاییه رژیم

احمدی‌نژاد
احمدی‌نژاد

در پی انتشار ویدئویی علیه حمید بقایی توسط دستگاه قضایی رژیم، رئیس‌جمهوری قبلی رژیم، انتشار این ویدئو را یک «افتضاح» دانست و گفت:

اجازه بدهید من یک گوشه‌اش را برایتان باز کنم. بعد از این‌که ایشان را زندانی کردند، قوه قضاییه فیلم پخش می‌کند، این افتضاح است! در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. آقای دستگاه قضایی اگر سند داری علنی برگزار کن، سند منتشر کن.

سال90 که می‌خواستند با ما و آقای بقایی و دوستان ما برخورد کنند، یک تعداد از کارمندان بیچاره را دستگیر کردند با چند ماه انفرادی. آنها را تحت فشار قرار دادند که شما علیه آقای بقایی حرف بزنید. نوشتند و گذاشتند جلوی آنها. آنها هم به ناچار خواندند. وقتی که آزاد شدند آمدند پیش ما. نامه نوشتند و حلالیت طلبیدند، گفتند که اینها وجود خارجی ندارد، اینها القائات دستگاه‌های امنیتی است، تحت فشار به ما گفتند که اگر ندهید اجازه نمی‌دهیم بروید بیرون.

اینها را امضاء کردند و به ما دادند و ما یک نسخه‌اش را برای رهبری فرستادیم. یک نسخه‌اش در پرونده هست. بعد فیلم آن را برمی‌دارند و پخش می‌کنند! جالب است که همان را هم آن‌قدر افتضاح بوده که نتوانستند جزو محکومیت آقای بقایی بیاورند!

کجای دنیا دستگاه قضایی اینگونه است که سند ندارد و محکوم می‌کند!؟ آقا برخورد سیاسی است. ما با این نحوه اداره کشور و با این سیستم قضایی و این وضعیت اقتصادی مخالفیم.

در همین حال، سایت احمدی‌نژاد خبر داد: در پی تماس تلفنی حمید بقایی از زندان و اعلام تصمیم قاطع وی برای تداوم اعتصاب غذا، احمدی‌نژاد بار دیگر مسئولیت مقامات کشور و به‌ویژه مسئولان قضایی در حفظ سلامت بقایی را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر مشکلی پیش آید کسانی که حاضر به شنیدن تظلم‌خواهی او نشدند مسئول خواهند بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a8910a6-aec7-4a18-b91b-aa094a201ee2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات