728 x 90

ایران، چهار ماه اعتراض بدون آن که تسلیم شود

قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱

وبسایت اپوک تایمز انگلستان در گزارشی از استمرار قیام سراسری مردم ایران و در شروع به ماه پنجم اعتراضات نوشت: ایران، چهار ماه اعتراض بدون آن که تسلیم شود.
اپوک تایمز نوشت: در ایران، دستگیری و محاکمه تظاهر کنندگان رو به کاهش نیست و این نمی‌تواند اعتراض را خفه کند. درک افراد آسیب دیده: فشار عمومی و کمک بین‌المللی می‌تواند کارساز باشد... .

پرونده دو جوان ایرانی که به‌گفته فعالان چند روز پیش اعدامشان قریب‌الوقوع بود، نشان می‌دهد که فشار افکار عمومی‌ توانسته است رژیم را تحت تأثیر قرار دهد.

به‌گفته شاهدان عینی، جمعیت پس از آن در مقابل زندان شهر کرج در شمال غرب تهران تجمع کردند و با صدای بلند نسبت به اعدام‌های قریب‌الوقوع اعتراض کردند. تاکنون اجرا نشده است... .

در جریان تحولات، سیاستمداران اروپایی بار دیگر درباره تحریم ایران بحث می‌کنند. آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه در توئیتر اعلام کرد که فشارها در درجه اول بر سپاه پاسداران که هم یک امپراتوری اقتصادی است و هم نگهبان هر اتفاقی که در جمهوری اسلامی می‌افتد، افزایش خواهد یافت... .

بربوک استدلال می‌کند که قبل از لیست‌گذاری، موانع قانونی باید برداشته شود. تماس با اتحادیه اروپا برای روشن شدن الزامات انجام شده است...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e6b17ce-0e7c-4b9b-acfc-7454c825b9eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات