728 x 90

اقدام وحشت زده رژیم آخوندی و دعوت از بازرسان آژانس برای بازدید از سایت فردو

سایت  اتمی فردو
سایت اتمی فردو

به دنبال موج  هشدارها و محکومیتهای بین المللی در رابطه با گام چهارم رژیم آخوندی در خودزنی اتمی و نقض برجام، کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی رژیم در یک کنفرانس خبری، خواهان بازدید بازرسان آژانس از سایت فردو شد.

این در حالی است که اقدام  رژیم در بازداشت و اخراج یک بازرس نیز بر محکومیت آخوندها افزوده است.

 

خبرگزاریهای حکومتی روز شنبه ۱۸آبان نوشتند :‌ کمالوندی اعلام کرد   از بازرسان آژانس هنگام خوراک دهی و جمع آوری محصول در فردو، دعوت شده و قرار است فردا بازرسان به اینجا (فردو) بیایند تا نمونه گرفته شده را ببینند و راستی آزمایی کنند.

 

این اقدام وحشت زده رژیم آخوندی، در حالی است که گام  جدید خود زنی رژیم در نقض برجام از سوی آمریکا، فرانسه ، آلمان، انگلستان و همچنین از جانب روسیه با ابراز نگرانی و هشدار و محکومیت مواجه شده است.

 

کمالوندی در همین کنفرانس خبری  از به کارگیری  ماشینهای جدید غنی سازی خبر داد و گفت:‌ «سطح غنی‌سازی در مرکز فردو به چهار و نیم درصد خواهد رسید»،‌که تمام این موارد نقض برجام محسوب می شود  اما رژیم آخوندی به نحو مضحکی تلاش می کند آنها را در چارچوب برجام قلمداد کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4cc9d63-ebf3-4e3f-8a72-6425dfccadaf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات