728 x 90

اعتصاب و تجمع اعتراضی کارگران راه آهن زنجان، بوتان گاز ساوه، سیمان تیس راسک وآتش‌نشانان اصفهان

اعتصاب کارگران بوتان گاز ساوه
اعتصاب کارگران بوتان گاز ساوه

اعتصاب و تجمع اعتراضی کارگران راه آهن زنجان

روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه،کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی راه‌آهن شمال‌غرب(زنجان)که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری تراورس مشغول به‌کار هستند برای انعکاس صدای اعتراضشان نسبت به عدم پرداخت ۴ ماه حقوق و ۱۱ماه حق بیمه دست از کارکشیدند ومقابل ساختمان اداره راه‌آهن این ناحیه درزنجان تجمع کردند.

-اعتصاب و تجمع کارگران راه‌آهن زنجان

تجمع اعتراضی جمعی از آتش‌نشانان اصفهان

روز چهارشنبه ۲۵تیر برای دومین بار طی هفته جاری جمعی از آتش نشانان اصفهان در اعتراض به عدم پاسخگویی کارگزاران رژیم به مشکلاتشان دست به تجمع زدند.

معترضان گفتند میزان حقوق آن ها با سختی شغلی که دارند متناسب نیست و از طرفی هم حدود ۱۴۰نفر از پرسنل با شرکت ها قرارداد دارند و تبدیل وضعیت نشده‌اند. آتش نشانان اصفهانی خواستار افزایش دستمزدهای خود، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و تبدیل وضعیت خود می‌باشند.

-آتش‌نشانان اصفهان

اعتصاب و تجمع کارگران بوتان گاز ساوه

روز چهارشنبه ۲۵تیر، کارگران کارخانه بوتان گاز ساوه در اعتراض به وضعیت معیشت و پرداخت نشدن حقوق معوقه در محوطه کارخانه دست به تجمع و اعتصاب زدند.

کارخانه بوتان حداقل۱۷۰۰نفر پرسنل دارد که از این تعداد طی ده روز گذشته حدود دویست و پنجاه تن استعفا داده‌اند.

اعتصاب کارگران کارخانه سیمان تیس در شهر راسک

کارگران کارخانه سیمان تیس در شهر راسک (سیستان و بلوچستان) در اعتراض به پرداخت نشدن ۶ماه حقوق معوقه خود ، از روز یکشنبه ۲۲ تیر دست از کار کشیده و در اعتصاب هستند.

کارخانه سیمان تیس شهرستان راسک در حال ساخت است و تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

-کارگران کارخانه سیمان تیس شهر راسک

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c06b139-8637-4f09-bd96-a5cffb24f54e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات